Poszukuje pewnego urzadzenia...

11. Data: 2006-12-10 08:13:36

Temat: Re: Poszukuje pewnego urzadzenia...
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> ???
> :)
> Teli - z krótkimi włosami (za łopatki)

"Krótszymi" znaczy krótszymi niż do pasa :). Wiem o co chodzi Bożenie, bo
sama miałam do niedawna włosy do pasa i teraz mówię, że mam krótkie włosy -
ciut za łopatki. To kwestia tego, do czego się przyrównuje :).

Maja

12. Data: 2006-12-10 10:53:07

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> włosy -
> ciut za łopatki. To kwestia tego, do czego się przyrównuje :).

Wątek dotyczy używania spinki do koka, więc jesli ktoś mówi, że łatwiej tym
związać włosy "krótsze" to ja wtedy myślę o takich conajwyżej do ramion.
Teli.

13. Data: 2006-12-10 11:36:40

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"sq4ty" wrote in message news:elgfj5$m0q$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> włosy -
> ciut za łopatki. To kwestia tego, do czego się przyrównuje :).

Dokładnie o to mi chodziło :)))

Bożena.

14. Data: 2006-12-10 11:51:02

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"księżniczka Telimena (gsk)" wrote in message
> Wątek dotyczy używania spinki do koka, więc jesli ktoś mówi, że łatwiej
> tym związać włosy "krótsze" to ja wtedy myślę o takich conajwyżej do
> ramion.
> Teli.

Teli, wątek owszem dotyczy spinki do koka, ale w poście Carrie pojawiło się
poboczne pytanie niezwiązane z taką spinką i na to poboczne pytanie jej
odpowiedziałam. W upinaniu dobieranego warkocza nie używam takiej spinki do
koka. Wogóle nigdy takiej nie używałam i nie wiem, jakie włosy, jak się
zachowują przy takiej spince. Co do mojego określenia "krótsze", to jak
zaważyła Maja "sq4ty", zależy do czego się przyrównuje - osobiście odkąd
pamiętam nigdy nie miałam krótszych włosów niż do łopatek (i to tylko 1
raz), zawsze miałam włosy do ok. pasa w porywach do "za pupę", dlatego włosy
o długości "ok. łopatek" są dla mnie krótsze, a takie do ramion - krótkie, a
takie "mniej niż do ramion" to już bardzo krótkie ;) Rozumiem, że dla kogoś
innego długośc do łopatek może być określana jako "włosy długie"... wszytko
to pojęcia względne i zależne od punktu odniesienia ;))

Bożena.

15. Data: 2006-12-10 16:51:44

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnenl5cv.2v0.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Sat, 09 Dec 2006 10:41:19 +0100, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <r...@l...pl> i powiedziała:
>
> Do koka były kiedyś takie wzmocnione drutem paski pokryte aksamitem, z
> dziurką pośrodku. Przez dziurkę przekładalo się włosy, owijało dookoła
> ustrojstwa, robił się kok, a brzegi ustrojstwa się owijało dookoła. Ale
> nie wiem, czy o to chodzi i nie bardzo umiem wygooglać.
>
> Zuzanka
>
> --
> .:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A
*:.
> Małgorzata Krzyżaniak ..... http://www.pawnhearts.eu.org/~zuzanka/
> We Are a Non Prophet Organization
To sie sofisto twist nazywalo;) Jak juz koki z tego staly sie nietrendy, to
uzywalo sie tego do robienia kolow, na mokre wkosi sie zakladalo i cudne
fale wychodzily;)

Pozdrawiam-Madzia K.

16. Data: 2006-12-10 16:58:21

Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Sun, 10 Dec 2006 17:51:44 +0100, Madzia K. wydukał(a)
nieśmiało, a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> To sie sofisto twist nazywalo;) Jak juz koki z tego staly sie nietrendy, to
> uzywalo sie tego do robienia kolow, na mokre wkosi sie zakladalo i cudne
> fale wychodzily;)

Zechciałabyś przetłumaczyć i rozszerzyć? :) Co znaczy "do robienia
kolow"?
Cudne fale zawsze mnie pociągały, jak je zrobić za pomocą tego
ustrojstwa?

Pozdrawiam, Carrie

17. Data: 2006-12-10 17:19:29

Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie napisał(a):
> [...]
> a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Dodam od siebie, że należy wybierać takie, które mają cienki i
> elastyczny drut. Gruby i sztywny nie jest dobry, bo ciężko się go
> zawija, końcówki odstają, a przy mocnym wyginaniu może pęknąć.
> Używałam takich, najpierw tego drugiego rodzaju, potem pierwszego -
> czyli z cienkim drutem, i był o niebo lepszy :)
>
> BTW: jak wygląda kok francuski? Najpierw myślałam, że taki zaplatany
> jak warkocz francuski, ale do takiego ten przyrząd do owijania raczej
> nie jest potrzebny. Google nie pokazało żadnego zdjęcia :/

OK, wielkie dzieki Drogie Panie, wiem jak sie nazywa, z grubsza wiem jak
wyglada, teraz tylko w malo turystycznym Lublinie musze to znalezc;)
Odwiedze moja Pania Fryzjerke, moze pomoze. Fryzura moze z tego nie jest
juz modna, ale moja lepsza polowa zostala wlasnie stewardessa w pewnym
egzotycznym kraju no i ma wlasnie taka zachcianke;)
Dzieki jeszcze raz za pomoc.
--
Qlfon

18. Data: 2006-12-10 18:12:32

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzia K." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To sie sofisto twist nazywalo;)

O wlasnie. Teraz mi sie tez przypomniala ;)

--
pozdr,
ewka

19. Data: 2006-12-10 20:54:45

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena wrote:
> [...]

> kogoś innego długośc do łopatek może być określana jako "włosy
> długie"... wszytko to pojęcia względne i zależne od punktu

Zatem najpierw powinien być określony ten punkt odniesienia, a tutaj nie
było. Nie ważne, bo to i tak nie na temat.
Pozdrawiam
Teli.

20. Data: 2006-12-11 08:22:05

Od: "mx" <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

"Qlfon" wrote in message
> Witam,
> mam nadzieje,ze trafilem na dobra grupe ale nie mam bladego pojecia gdzie
> tego szukac wiec sprobuje tu.
> Mam problem, bo wyjechala mi dziewczyna zagranice i okazuje sie ze
> potrzebuje jakiegos ustrojstwa do zaplatania koka francuskiego (cokolwiek
> by to bylo). Podobno pojawialo sie to cos w tv shopie czy innym Mango.
> Niestety nic takiego nie moge tam znalezc:( Na allegro na haslo Mango
> pojawiaja sie jakies kremy i inne sweterki. Czego ja mam szukac i gdzie to
> znalezc? Ustrojstwo podobno nie jest duze i w zasadzie to tyle co wiem.
> [...]

Poszukaj w sklepach "wszystko po 4 zł", na pewno mają coś takiego, bo sama
wielokrotnie widziałam.
--
wild

kwasy owocowe
Fajny zestaw do makijazu
zabieg usuwania popękanych naczynek - gdzie?
uroda2
ks