Potrzebny dermatolog!

1. Data: 2003-02-11 22:19:37

Temat: Potrzebny dermatolog!
Od: "Roqu" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry!
Jestem mlodym chlopakiem i chcialbym sie dowiedziec czy mam problemy ze
skora twarzy. Na skorze twarzy mam zaczerwienienia, tzw. wypieki, ktore
przybieraja bardzo intensywny kolor na zimnie, a takze jak jest bardzo
goraca i nie tylko. Czy jest to objaw jakies choroby czy moze cecha
skory?( bradzo wraziliwa skora). W kazdym razie czy mozna jakos zapobiec tym
wypiekom jakimis masciami, np. przeci odmrozeniu, jak tak to jakimi masciami
i czy sa drogie. Dziekuje z gory.