Potrzebny egzorcyzm?

1. Data: 2016-08-18 13:38:30

Temat: Potrzebny egzorcyzm?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myśleć o :
- Globie
- Ghoscie
- Krzewickim
?
Po tym można poznać że ktoś potrzebuje egzorcyzmu, że go nie chce. Ja na
przykład chciałem modlitwy o uwolnienie a nie byłem zaklasyfikowany.

2. Data: 2016-08-18 14:46:34

Temat: Re: Potrzebny egzorcyzm?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 13:38:24 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> Po tym można poznać że ktoś potrzebuje egzorcyzmu, że go nie chce. Ja na
> przykład chciałem modlitwy o uwolnienie a nie byłem zaklasyfikowany.

No i tu znowu - brak szacunku dla osobistego wyboru człowieka.
Na logikę. Są dwie bramki A i B.
Czy dlatego ktoś potrzebuje bramki B, że chciał wybrać bramkę A?
A może ja chcę egzorcyzmu, tylko przeprowadzonego przez lamę dajmy na to?
Sam nie wiesz, więc nie insynuuj tu innym czegokolwiek, co psuje im opinię,
bo nic nie wskórasz, a tylko próbujesz ich wkurzyć.

3. Data: 2016-08-18 14:57:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2016 o 14:46, Jakub A. Krzewicki pisze:
> No i tu znowu - brak szacunku dla osobistego wyboru człowieka.
> Na logikę. Są dwie bramki A i B.

http://www.odnowa.jezuici.pl/szum/prowadzenie-spotka
inmenu-33/modlitwa-o-uwolnienie-mainmenu-83/300-wypa
m-szatana-w-imihrystusa

4. Data: 2016-08-18 15:24:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 14:57:18 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> http://www.odnowa.jezuici.pl/szum/prowadzenie-spotka
inmenu-33/modlitwa-o-uwolnienie-mainmenu-83/300-wypa
m-szatana-w-imihrystusa

To nie jest żadna odpowiedź.
Wprowadzasz przymus w dodatku z klauzulą, żeby był najsilniejszy dla kogoś,
kto chce jego unikać. Czym to jest lepsze od średniowiecznej ideologii
przypisania chłopa do ziemi i do ciężarów pańszczyźnianych?

Studiowałem buddyzm i jak dla mnie zasada, na jakiej funkcjonuje jest bardzo
jasna, nawet na dosyć zaawansowanych poziomach. Wymagania: żelazna logika,
przenikliwość, wyostrzone zmysły i odrobina empatii. Co najważniejsze, nie
trzeba mieć ni chuchu wiary na wejściu - ona sama się pojawia, jak rzeczy zaczynają
pasować do tej układanki, korelować się z nią. Wtedy można już odrzucać wszystkie
korelacje i stwierdzić, że świat jest iluzją, bo wiara jest na tyle głęboka.

Studiowałem chrześcijaństwo głównego nurtu i aczkolwiek oprawa teologiczna jest
z początku dość jasna, im więcej w to się wchodzi, tym więcej jest znaków
zapytania - taka chińska skrzynka. Coraz mniej pasuje. Wymagania: tyle wiary
na wejściu, żeby przez przenikliwość, ostrość zmysłów i nadmiar empatii
nie utracić jej gdzieś pośrodku.

Studiowałem islam - te same trudności co z chrześcijaństwem. Wymagania: oprócz
tych co w chrześcijaństwie, uznać za herezję, że są jakieś korelacje
przyczynowo-skutkowe. Bi-la kaifa. Nie, zdecydowanie uważam, że człowiek
Zachodu nie wytrzyma więcej niż 3,5 roku takich studiów bez dziur w mózgu.

No i która z tych opcji najskuteczniej pogłębia wiarę. Weź na zdrowy rozsądek.
Ja dopiero po studiach i porównaniu zasad etycznych stwierdziłem, która religia jest
czymś kompletnym, a która to prowizorka. Nie padło na islam ani na twoją.

https://youtu.be/NJvVEt6F_Xw

5. Data: 2016-08-18 15:31:39

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2016 o 15:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
korelacje i stwierdzić, że świat jest iluzją, bo wiara jest na tyle głęboka.

pewnie "świat jest iluzją".. to żyj w swoim matrixie

> [...]
> na wejściu, żeby przez przenikliwość, ostrość zmysłów i nadmiar empatii

Chrześcijaństwo jest proste, nie ma stopni wtajemniczenia, trzeba tylko
uwierzyć, i to uwierzyć Osobie.

> https://youtu.be/NJvVEt6F_Xw

"Bóg" Kaligula, no tak, wielu chciało być Bogiem:
http://mathetes-pl.blogspot.com/2014/01/boza-przyjaz
n.html

6. Data: 2016-08-18 15:53:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 15:31:33 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
>
> pewnie "świat jest iluzją".. to żyj w swoim matrixie

> Chrześcijaństwo jest proste, nie ma stopni wtajemniczenia, trzeba tylko

Ale uwierzyć na początku, a to oznacza zaprzeć się czystego intelektu bez
centrum i granic. A buddyzm naucza właśnie drogi jak dojść do takiego
bezjaźniowego stanu intelektu. Wiesz co to znaczy - to znaczy, że jeżeli
utrzymujesz się w przekonaniu trwałego "ja" to wystawiasz tarczę strzelniczą,
na którą cały świat zrzuca strzały, żeby zadawać ci ból. Jeżeli dochodzisz
do fazy spełniającej czystego intelektu, to centrum i granice stają się tak
przejrzyste, jak wirtualne obrazy 3D wyświetlane laserem na lekkiej mgiełce
i tyleż samo ważą. Tarcza strzelnicza znika!

> "Bóg" Kaligula, no tak, wielu chciało być Bogiem:

Mi bardziej chodziło o to, żebyś nie był z tych co mówią "Meee, meee, meee..."

> http://mathetes-pl.blogspot.com/2014/01/boza-przyjaz
n.html

Już pierwszy cytat "Wielu ludzi chciało się stać bogiem, i tylko jeden Bóg
zapragnął stać się człowiekiem" jest mylący. Bogowie bramińscy, pomimo że
nie przebudzeni tylko należący do Koła, mieli swoje datowane historycznie
ludzkie awatary.

7. Data: 2016-08-18 15:59:56

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2016 o 15:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Ale uwierzyć na początku, a to oznacza zaprzeć się czystego intelektu bez
> centrum i granic. A buddyzm naucza właśnie drogi jak dojść do takiego

Wiara chrześcijańska współgra z intelektem w odróżnieniu od wiary w
reinkarnację i że "świat jest iluzją".

czyli autosoteriologia negatywna ;-)

8. Data: 2016-08-18 16:01:40

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2016 o 15:59, pinokio pisze:
> [...]

Raczej spróbuj przyjąć ten ból związany z "ja" niż pozbywając się "ja"

9. Data: 2016-08-18 16:09:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 16:01:32 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Raczej spróbuj przyjąć ten ból związany z "ja" niż pozbywając się "ja"

Przecież ten ból to jest jedyny powód dla którego ludzie bez żadnej wiedzy duchowej
uważają kradzież i zabijanie jako ZUOOO z nie innego powodu jak że
uciekają przed tym bólem. Czyli jest on kryterium empirycznym ZUAAA.
Dlaczego mam przyjmować strzały Mary zamiast je odbijać od pola ochronnego,
w którym zamieniają się w deszcz kwiatów?

10. Data: 2016-08-18 16:13:50

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.08.2016 o 16:09, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> Dlaczego mam przyjmować strzały Mary zamiast je odbijać od pola ochronnego,
> w którym zamieniają się w deszcz kwiatów?

Trzeba przyjmować ból związany z egzystencją, wtedy żyje się naprawdę

Pitoń o Jabłonowskim
Soros ofiarą hakerów
Dariusz Kwiecien o naszej sytuacji
przyroda kontratakuje
Alive and kicking - wszystkim agesywnym nachałom foliarzom