Potrzebuję kupić mały siewnik.

następny post »
From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Potrzebuję kupić mały siewnik.
Date: Tue, 3 Jul 2012 12:40:25 +0200

Już przy zakładaniu trawnika byłby się przydał i żałuję że czegoś już wtedy
nie kupiłem gdyż ręczne wysiewanie trawy nie należy do mojej profesji. Teraz
trawnik już rośnie około 12-13ar, no ale jednak potrzebuję od czasu do czasu
wysiać nawóz. Niedawno zauważyłem że miejscami w tej nowej części trawnik
lekko płowieje, więc dosiałem ręcznie delikatnie azotanu. Od razu zrobił się
ciemnozielony i rośnie bujniej ale widać ślady rozrzucania nawozu i to
wygląda paskudnie. W starej części trawnik też na próbę potraktowałem
nawozem bo licho trawa rosła i od razu inaczej wygląda ale znów te śladu
rozrzucania.
Więc skoro nie potrafię równomiernie rozrzucać nawóz, potrzebuję siewnik.

Czy coś takiego spełni moje oczekiwania?
http://allegro.pl/siewnik-rozsiewacz-trawy-nawozow-s
oli-piasku-tanio-i2464064488.html

Marek