Potrzebuję oodpowiedzi w zakupie lodówki.

1. Data: 2007-08-03 08:20:19

Temat: Potrzebuję oodpowiedzi w zakupie lodówki.
Od: "Janusz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wiem, że było już na ten temat sporo postów, ale mimo to zapytam.

Chcę kupić chłodziarko-zamrażarkę. Sporą. poniżej moje wymagania:

1. Wys. minimium 185
2. Zamrażarka na dole.
3. Bez dyspensera płynów
4. Nie musi być sterowana elektronicznie
5. MUSI być system NoFrost (rozmrażanie zamrażalnika) - obecna lodówka
przyprawia mnie o wściekłość przy rozmrażaniu.
6. Dwa pojemniki na dole chłodziarki
7. Nie musi być uchwyt na napoje, za to w drzwiach jak najbardziej.

Cenowo - do 2500 zł

Pozdrawiam i liczę na pomoc :)
Janusz

2. Data: 2007-08-07 14:21:19

Temat: Re: Potrzebuję oodpowiedzi w zakupie lodówki.
Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

witam

osobiscie polecam Samsunga RL41WCIS mam od 2 tyg - kupiłem w
Avansie(Domator) za 2699 . Lekko droższa niz twój max pułap ale warto
sie nad nia zastanowić .

http://www.kupic.pl/kupic/produkt.php/41141/

3. Data: 2007-08-07 21:04:56

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 3, 10:20 am, "Janusz" <j...@i...pl> wrote:
> [...]
> 6. Dwa pojemniki na dole chłodziarki
> 7. Nie musi być uchwyt na napoje, za to w drzwiach jak najbardziej.

W zasadzie kazda od 185 cm wzwyz w cenie ponizej 2500 spelnia Twoje
warunki.
Skapiec znajduje chyba z 50 modeli.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-08-09 10:28:10

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Aug 2007 07:21:19 -0700
k...@w...pl napisał:

> [...]
>
> osobiscie polecam Samsunga RL41WCIS mam od 2 tyg - kupiłem w
> Avansie(Domator) za 2699 . Lekko droższa niz twój max pułap ale warto

Po 2 tygodniach to jeszcze niewiele możesz powiedzieć - poczekaj z
dobrymi radami kilka lat (co nie oznacza, że uważam Samsunga za badziew)
Ja sam też powoli rozglądam się za lodówką, bo moja prawie pełnoletnia
Candy już zasłużyła na emeryturę. Rodzice od ponad 10 lat mają
wielkiego Liebherra i są bardzo zadowoleni, ale słyszałem, że Liebherry
się zepsuły - sam niedwano kupiłem niedużą lodóweczkę tej firmy do
pracy, póki co jest niemal bezgłośna i nie wibruje, ale ma dopiero
miesiąc. W rodzinie używane są LG, Polary, Gorenje - i w zasadzie
wszyscy są z nich zadowoleni (no, polar zepsuł się raz jeśli dobrze
pamiętam). Sam myślałem o jakiejś side-by-side LG albo może nawet Miele
(cenowo nie wygląda to tak strasznie, jak w przypadku np. pralek)

--
Tomasz Nowicki

Jaki odkurzacz?
grzejnik - zamienione powrot/zasilanie
Szafy
Jak wyczyscic pralke ??
Ubezpiecznia domu po odbiorze od dewelopera [CROSSPOST]