Jaki odkurzacz?

1. Data: 2007-08-03 07:55:29

Temat: Jaki odkurzacz?
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Planuję zakup odkurzacza w cenie 200 - 300 zł, jaki możecie mi polecić?
Pozdrawiam, Agnieszka

2. Data: 2007-08-03 08:21:55

Temat: Re: Jaki odkurzacz?
Od: "dixi" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Planuję zakup odkurzacza w cenie 200 - 300 zł, jaki możecie mi polecić?

Polecam electroluxa zam6103 np. tutaj http://www.mixmedia.pl/?zobacz=3486 ,
choc inne modele jak 6101 lub 6102 tez sa dobre ale nieco ubozsze.
Zapas mocy, zestaw szczotek do kazdej powierzchni, zmywalny (!) filtr hepa,
rewelacyjny system rozprowadzania pow. w worku ktory powoduje, ze korzystasz
z praktycznie pelnej sily ciagu do zapelnienia "po szczyt" i duzo innych
drobnych rozwiazan takich ze nie zamienilbym go na zaden inny. Kupujesz i
zapominasz ze masz - wiem, bo wczesniejsze ciagle problemy z zelmerem
nauczyly mnie troche
Pozdrawiam Darek

3. Data: 2007-08-04 13:04:23

Od: Robert Steward <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

dixi napisał(a):

> Polecam electroluxa zam6103 np. tutaj http://www.mixmedia.pl/?zobacz=3486 ,

na dniach nabyłem bezworkowego elektroluxa zcx6201
http://www.electrolux.pl/node111.asp?ProdID=39818

na plus przy zakupie przemawiawia długa teleskopowa
rura, zapas mocy 1800 W, dłuuugi 9m przewód zasilający,
filtr hepa, brak konieczności wymiany worków

cena,
ciut wiecej niż Twój planowany wydatek (~350 zł), ale może warto

pozdr, R

--
"Mam Daewoo Tico w kolorze twoich oczu, zainteresowana?"

4. Data: 2007-08-04 13:30:55

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Steward <b...@a...pl> napisał(a):

> na dniach nabyłem bezworkowego elektroluxa zcx6201

"Bezworkowce" nie sprawdzają się w każdych warunkach. Na pewno nie przy psie
w domu i cementowym powietrzu, które jest w moim mieście. Kupiłam
bezworkowy - i po upływie trzech miesięcy zastanawiam się nad wymianą na
tradycyjny - z workiem.

Poza tym - miałam elektroluksa /poprzedni, przed bezworkowym/ - i więcej nie
kupię. Niedawno była na grupie dyskusja o elektroluksie i nie tylko ja
miałam o nim jak najgorszą opinię.

http://tnij.org/odkurzacz-elektroluks

Ania

5. Data: 2007-08-04 14:16:24

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " napisała:.

> [...]
nie
> kupię. Niedawno była na grupie dyskusja o elektroluksie i nie tylko ja

Link nie działa :( A jaki model miałaś?
Electroluxy są różne, tańsze i droższe. Tańsze - wiadomo, że to produkt
ekonomiczny, robiony czasem dla Electroluxa pod jego logo. Progress to też
Electrolux. O bezworkowcach nawet się nie wypowiadam.
Jeśli Electrolux to wyłącznie Ultra Silencer, ultracichy, filtr HEPA,
naprawdę świetny plastik, teleskopowa rura i jeszcze raz napiszę d o b r e
w o r k i. Jednorazowe z włókniny (tak jak to napisałem w innym wątku:
oryginalne S-bagi Long Performance, Anti-Odor lub ich odpowiedniki Xawax na
aukcjach lub microEP-BAG z f-my K&M) Żadne worki papierowe za 1,50, dobry
worek musi kosztować ~ 4+ złocisze i płacisz za jego wydajność.
Jest jeszcze Electrolux Oxygene lecz wyższy model, który ma przed silnikiem
porządny filtr - pochłaniacz z węglem i taki jest u moich rodziców.
Doskonale radzi sobie ze smrodkami z worka a przy okazji jest tez zmywalny i
co jakiś czas można go odświeżyć poprzez umycie i porządne wysuszenie.

P.

6. Data: 2007-08-04 16:33:09

Od: Robert Steward <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> w domu i cementowym powietrzu, które jest w moim mieście. Kupiłam
> bezworkowy - i po upływie trzech miesięcy zastanawiam się nad wymianą na

????
specjalnie zajrzałem do odkurzacza
fakt po odkurzeniu mieszkania ok 50 metrów, bez dywanu, gdzie rządzi
szorstkowłosy psiak
sporo jego kłaków + piasek. otwieram pojemnik z odkurzacza, 5 sekund i
jest pusty :)
więc nie wiem w czym jest problem ???

jak na razie jest ok :)

--
"Mam Daewoo Tico w kolorze twoich oczu, zainteresowana?"

7. Data: 2007-08-04 17:44:25

Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał(a):

> Link nie działa :(

U mnie działa. Watek z 10 maja - "Odkurzacz - przerost formy nad treścią"

> Electroluxy są różne, tańsze i droższe.

Autorka wątku pyta o tańszy - więc jeśli tańszy - to na pewno nie Electrolux.

> [...]
> aukcjach lub microEP-BAG z f-my K&M) Żadne worki papierowe za 1,50, dobry
> worek musi kosztować ~ 4+ złocisze i płacisz za jego wydajność.

..a potem będę wydłubywać psie kłaki z worka, żeby worek ów nie posłużył mi
na co najwyżej dwukrotne odkurzenie mieszkania. Albo będę zamiatać przed
odkurzaniem kłaki miotłą.

Ania

8. Data: 2007-08-04 17:54:48

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> szorstkowłosy psiak
> sporo jego kłaków + piasek. otwieram pojemnik z odkurzacza, 5 sekund i

Tak, jak napisałam - w "cementowym powietrzu", które u nas rządzi. Po
odkurzeniu powyższych 50 m kw. filtr jest zupełnie zabity cementem. Gadanie,
że nasza wspaniała cementownia ma właściwe zabezpieczenia przeciwpyłowe
można miedzy bajki włożyć.

Czyszczenie filtra z cementu może sie odbywać jedynie na sucho, twardą
szczotką nad otwartą muszlą sedesową, a ile się tego przy tym sama
nawdycham - to tylko ja wiem. Cement nie daje się łatwo strumieniowi wody.

W instrukcji do mojego odkurzacza podkreślono, że nie powinno się go
stosować do odkurzania np. pyłu po remoncie. Wiem, że cementownia sypie na
prawo i lewo, ale że aż tak, że mamy nieustanny pył remontowy w domu - to
się nie spodziewałam...

Tu jest opinia jeszcze jednego użytkownika z tym samym problemem:
http://szort.pl/bezworkowy

Że ja tego wcześniej nie wiedziałam...

Ania

9. Data: 2007-08-05 09:22:21

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój kolega jest serwisantem urzadzeń kserograficznych i laserowych
drukarek i uzywa specjalnego odkurzacza do czyszczenia z toneru (a toner
jest drobniejszy jeszcze bardziej niż cement), ale ten odkurzacz kosztuje
ponad 1000zł i ma specjalne worki, zapytam go w poniedziałek jak się
nazywa, ale to jest malutki, przenośny odkurzacz. :-)
Co do elektroluxa to mam bezworkowy i spoko wsysa zaprawę, cement i gips
po szlifowaniu, tylko trzeba pamiętać o okresowym myciu wszytskich
filtrów a jest ich 3 w moim przypadku. :-)

10. Data: 2007-08-05 09:45:03

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nom" napisał:
> [...]
> ponad 1000zł i ma specjalne worki, zapytam go w poniedziałek jak się
> nazywa, ale to jest malutki, przenośny odkurzacz. :-)

Serwisuję laserówki oraz regeneruję kartridże do nich i używam takiego
właśnie odkurzacza serwisowego. Potwierdzam, toner przez niego nie przeleci
ale nie ma on niestety żadnego zastosowania w domu. To sprzet serwisowy do
zarabiania pieniędzy i to wszystko.

P.

grzejnik - zamienione powrot/zasilanie
Szafy
Jak wyczyscic pralke ??
Ubezpiecznia domu po odbiorze od dewelopera [CROSSPOST]
projekt typowy jak to z tym jest?