Powieki

1. Data: 2003-04-09 14:23:44

Temat: Powieki
Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zauwazylam, ze wiotczeja mi powieki i przy nakladaniu cieni
marszcza sie przez co cien nie daje sie latwo rozsmarowac rownomiernie.
Znacie moze jakies kremiki, ktore by te moje powieki troche odzywil,
wzmocnil i uelastycznil? Czy mozna stosowac na powieki krem pod oczy? Moja
mam twierdzi, ze tak, ale jakos nie moge sie przekonac, w koncu POD oczy to
POD oczy, a nie na powieki... Z gory dziekuje ze pomoc! :)

Pozdrawiam cieplutko,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyślesz do mnie maila usuń NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-09 14:31:33

Temat: Re: Powieki
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:
> Ostatnio zauwazylam, ze wiotczeja mi powieki i przy nakladaniu cieni
> marszcza sie przez co cien nie daje sie latwo rozsmarowac rownomiernie.
Nie chce cie dobijac, ale z czasem bedzie jeszcze gorzej... ;-(

> [...]
> mam twierdzi, ze tak, ale jakos nie moge sie przekonac, w koncu POD oczy to
> POD oczy, a nie na powieki... Z gory dziekuje ze pomoc! :)
Mozna krem nad okiem, ale tak od brwi w dol, do zgiecia.
Bezposrednio na ruchoma powieke to raczej zel ze swietlika.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-09 15:03:53

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Nie chce cie dobijac, ale z czasem bedzie jeszcze gorzej... ;-(
Niestety, a moze stety, w kazdym razie jestem tego swiadoma i przerazona!

Moja
> Mozna krem nad okiem, ale tak od brwi w dol, do zgiecia.
> Bezposrednio na ruchoma powieke to raczej zel ze swietlika.
A ten zel ze swietlika to cos pomoze? Bo jestem lekko zdesperowana... chyba
sobie przesuszylam powieki.

Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyslesz do mnie maila usun NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-09 15:06:19

Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik ISIA napisa?:

Stosuje; Riche Creme YR pod oczy i na powieki w?asnie, jest delikatny,
nie uczula (jestem alergiczka;) i ?adnie uje;drnia.
Kup krem nie tylko pod oczy, a pod oczy i na powieki.

> Mozna krem nad okiem, ale tak od brwi w dol, do zgiecia.
> Bezposrednio na ruchoma powieke to raczej zel ze swietlika.

Okrrropnie wysusza ( mnie, moze to nie jest regu?a;?), stosowa?am
sporadycznie, a póz'niej doprowadza?am powieki do porza;dku -> jak wyz.ej
napisa?am :)
--
pa, M.

1. Data: 2003-04-09 15:11:34

Od: Marcysia <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama nagryzmoli?am:

> Okrrropnie wysusza ( mnie, moze to nie jest regu?a;?), stosowa?am
> sporadycznie, a póz'niej doprowadza?am powieki do porza;dku -> jak
> wyz.ej napisa?am :)

Sorry, kodowanie sie pokopalo, nie wiem, dlaczego?
--
pa, M.

1. Data: 2003-04-10 17:43:25

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna stosowac na powieki krem pod oczy? Moja
> mam twierdzi, ze tak, ale jakos nie moge sie przekonac, w koncu POD oczy
> POD oczy, a nie na powieki

Zazwyczaj można, bo większość kremów pod oczy to kremy do pielęgnacji okolic
oczu- powiek też.

Blyskawiczny spray wyszczuplajacy
peeling
Art Deco