Rozświetlacze Pierre Rene (do Skakanki)

1. Data: 2003-04-09 11:08:28

Temat: Rozświetlacze Pierre Rene (do Skakanki)
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja opinia - zgodnie z obietnicą:

- puder sypki rozświetlający Exclusive - porażka, wyglądam jak obsypana brokatem
- rozświetlacz "w kamieniu" (a raczej "w mazi" - coś jak baza ArtDeco) - fajny,
dyskretny efekt, polecam.

Tak jak pisałam w poście niżej, kosmetyki z esentia.pl dotarły do mnie po
bagatela prawie 2 tygodniach, co jest absolutnym rekordem w historii moich
zakupów przez sieć. Nawet z e-baya dostalam zakupy szybciej.

--
Pozdr

zula

1. Data: 2003-04-09 12:19:15

Temat: Re: Rozświetlacze Pierre Rene (do Skakanki)
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> - rozświetlacz "w kamieniu" (a raczej "w mazi" - coś jak baza ArtDeco) -
fajny,
> dyskretny efekt, polecam.

Dziekuje Ci jak nie wiem co:)
W takim razie kupie ten, bo brokatu jakos nie uzywam:)

> Tak jak pisałam w poście niżej, kosmetyki z esentia.pl dotarły do mnie po
> bagatela prawie 2 tygodniach, co jest absolutnym rekordem w historii moich
> zakupów przez sieć. Nawet z e-baya dostalam zakupy szybciej.

O,
a do mnie przyszly po niecalym tygodniu!
Tak czy inaczej sklep z Pierre Rene mam pod nosem i raczej tam pojde,
zamiast bawic sie w Esentie.

Dzieki jeszcze raz!
Kaska

1. Data: 2003-04-09 13:54:22

Od: "Marlena" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a do mnie przyszly po niecalym tygodniu!
> Tak czy inaczej sklep z Pierre Rene mam pod nosem i raczej tam pojde,

Witam
A ja czekam juz 3 tydzien i nic nie przychodzi a dostalam mailem info ze
wyslali 31 marca..chyba leci golebiem ta przesylka;))

esentia.pl - pytanie
kosmetyczna wycieczka po Lodzi
pudelka na wacki, platki
Krem pod oczy