Art Deco

1. Data: 2003-04-09 11:54:55

Temat: Art Deco
Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie krzyczcie. Szukalam w googlach, ale nie znalazlam. Dlatego zwracam
sie do Was takim problemem. Kupilam wczoraj slynna baze pod cienie. Niestety
nie jest tam za bardzo wyjasnione jak tego uzywac. Tzn: czym nakladac na
powieki? Palcem, aplikatorem, pedzelkiem, ...? Czy na dolna powieke (tuz
przy rzesach) mozna nakladac? I ostatnie pytanie co oznacza sformulowanie na
opakowaniu: nalozyc i odczekac az wyschnie? Ile czekac? Minute, dziesiec?
Przepraszam za takie drobiazgowe pytanie, ale wlasnie robie sobie makijaz i
zastawiam sie jak toto uzywac ;-)
Pozdr,
Szwedka

1. Data: 2003-04-09 11:58:15

Temat: Re: Art Deco
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przepraszam za takie drobiazgowe pytanie, ale wlasnie robie sobie makijaz

Ja nakladam palcami i tylko na gorna powieke - malutka ilosc, bo tam sie
maluje cieniami.
Natomaist odczekac trzeba tyle, az wyschnie.

1. Data: 2003-04-09 12:05:30

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ja nakladam palcami i tylko na gorna powieke - malutka ilosc, bo tam sie
> maluje cieniami.
> Natomaist odczekac trzeba tyle, az wyschnie.

Czyli okolo 1-2 minuty. Palcyma, palcyma i malutko, jak Vei napisala :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-09 12:54:24

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Czyli okolo 1-2 minuty. Palcyma, palcyma i malutko, jak Vei napisala
> :)

Ja czasem nakladam pedzelkiem, mam taki od zuzytego Touche Eclat, tez daje
calkiem dobry efekt bo wygodnie sie pokrywa dolna powieke.
A odczekuje jak wyzej;)

--
star

1. Data: 2003-04-09 12:59:55

Od: "rzodkiewka" <rzodkiewka@USUN_TOrzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> Ja czasem nakladam pedzelkiem, mam taki od zuzytego Touche Eclat, tez daje
> calkiem dobry efekt bo wygodnie sie pokrywa dolna powieke.
> [...]
co to jest dolna powieka? :) ja mam tylko jedną :)
pytanie może głupiutkie ale jakoś tak dało mi do myślenia

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-04-09 13:00:03

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nakladam palcami i tylko na gorna powieke - malutka ilosc, bo tam sie
> maluje cieniami.
> Natomaist odczekac trzeba tyle, az wyschnie.

Ja nakładam palcem na górną powiekę:)).
Natomiast Pani wizażystka z Art Deco, powiedziałam mi że czekać nie trzeba
aż wyschnie, można zaraz nakładać.

Hanuś oświecona przez Panią ( też dawniej czekałam, a teraz nie).

1. Data: 2003-04-09 13:02:42

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

rzodkiewka wrote:

> co to jest dolna powieka? :) ja mam tylko jedną :)
> pytanie może głupiutkie ale jakoś tak dało mi do myślenia

Hmmm, a jak nazwac to na czym masz dolne rzesy?
A moze masz tylko jedne, te na gornej powiece?;)))

--
star

1. Data: 2003-04-09 13:10:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Ja tak probowalam, ale ciezej jest wtedy nakladac cienie. Mialam wrazenie,
> jakby baza mi sie "przesuwala".

Nakładam bazę, potem nakładam podkład na twarz i ten czas wystarcza
do wyschnięcia bazy.

Krycha

1. Data: 2003-04-09 13:21:23

Od: "Mysia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie (w Krakowie) można kupić taki podkład pod cienie ArtDeco?

1. Data: 2003-04-09 13:29:33

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aż wyschnie, można zaraz nakładać.

Ja tak probowalam, ale ciezej jest wtedy nakladac cienie. Mialam wrazenie,

Rozświetlacze Pierre Rene (do Skakanki)
esentia.pl - pytanie
kosmetyczna wycieczka po Lodzi
pudelka na wacki, platki