pudelka na wacki, platki

1. Data: 2003-04-09 10:25:40

Temat: pudelka na wacki, platki
Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kiedys kuiplam w Rossmanie stojak na platki, pudelko na waciki i palcki do
uszu. Niestety juz nie maja w ofercie. Gdzie cos takiego mozna kupic?
Obeszlam markety i nie mam pomyslu gdzie szukac.

1. Data: 2003-04-09 15:07:15

Temat: Re: pudelka na wacki, platki
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja to widuje w kazdym hipermarkecie
Geant Tesco real
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-04-09 17:28:17

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uszu. Niestety juz nie maja w ofercie. Gdzie cos takiego mozna kupic?
> Obeszlam markety i nie mam pomyslu gdzie szukac.

Ja widziałam takowe w Douglasie chyba nawet więcej niż jeden rodzaj - całe
komplety.
DominikaNM

Krem pod oczy
Pada snieg