kosmetyczna wycieczka po Lodzi

1. Data: 2003-04-09 10:49:10

Temat: kosmetyczna wycieczka po Lodzi
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam sobie wczoraj po pracy :-)
Efekty:
- w trzech aptekach na Pietrynie nie bylo Petrole :-( , szukam dalej
- w jednej z nich siedziala na promocji przemila pani Agnieszka z Erisu,
ktora (pomimo tego, ze juz 40 minut wczesniej powinna byla skonczyc
prace) zgodzila sie mnie jeszcze obsluzyc i dostalam kompetentna
informacje o nowych produktach, ulotki z seriami, ktore moglyby mnie
zainteresowac i stosik odpowiednich probek. A do tego dala mi numer
telefonu, zebym mogla sie dowiedziec w jakich miejscach bedzie miala
kolejne promocje, bede was informowac na biezaco.
- w YR jest sporo promocji na fajne kosmetyki, serie Bio-Specific i
Patch System. Na karte stalego klienta 3 nowe maseczki do wyboru po
9,90. Na ulotke paskudna, tandetna torebka i jeszcze za doplata, fuj.
- w Rossmanie nie ma fajnych promocji na kosmetyki, za to sa urocze
baranki wielkanocne: ceramiczne, ale z prawdziwym welnianym futerkiem.

AVON:
- nowy zapach Pink Suede (bardzo podobny do Miracle), kupilam w ciemno
(bez wachania) i wpadlam w zachwyt, chyba jedna z bardziej udanych
kompozycji
- nowy krem anty-cellu, calkiem znosny zapach, chlodzi troche, ale nie
tak jak poprzedni, wygladza skore. Tyle moge powiedziec po 1 uzyciu.
- maseczka peel-off ANEW genialna! Nie spodziewalam sie, ze peel-off
moze tak super oczyszczac duze pory. Dobrze, ze na ulotce ostrzegaja, ze
moze troche szczypac, bo nie wiedzac pewnie bym zaraz zmyla
podejrzewajac uczulenie. Kupujcie dziewczyny, poki w promocji!
- w nastepnym katalogu bedzie nowy plyn do kapieli, morelowy - mniam!
juz sie nie moge doczekac :-)

Uff, to chyba wszystko...
Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-09 11:09:38

Temat: Re: kosmetyczna wycieczka po Lodzi
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ISIA " wrote:

>. Na karte stalego klienta 3 nowe maseczki do wyboru po
> 9,90.

Cztery :
- nawilzajaca
- wygladzajaca
- oczyszczajaca
- pilingująca

Tzw trzyminutówki,
wydaje mi sie ze one były juz wczesniej, tylko oprawe graficzną im zmienili
:)

Ananasowa (nabyta wczoraj) tradycyjnie bardzo fajniutka :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-09 12:22:34

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> :)
>
> Ananasowa (nabyta wczoraj) tradycyjnie bardzo fajniutka :)

To napisz cos wiecej jesli ich uzywalas :-)
A ananasowa to ktora?

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-04-09 12:28:22

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ISIA " wrote:

> To napisz cos wiecej jesli ich uzywalas :-)
> A ananasowa to ktora?

Ananasowa - zółta - oczyszczająca
Niebieska - nawilazajaca
Zielona - pilingująca
Tych uzywałam, i IMo nadają sie one na poranne odsiezanie, wszystkie ozywczo
pachną, spektakularnych cudów nei ma, tyle ze po uzyciu cera jest bardziej
"promienna".
Ta pilingująca jest szalenei delikatna, tak wiec chyba tylko pobudza skore.
Ta ananasowa lekko sciaga pory,
a nawilazająca jak to nawilżająca - ja jej uzywam po tej zielonej IR
BioCamille z glinką, zeby nei doprowadzic do przesuszenia skory. Dodatkowo
ma efekt chłodzący.

Aha, w Pozku te maseczki kosztuja 11,90 a nie 9,90 :)

1. Data: 2003-04-09 12:36:36

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> a nawilazająca jak to nawilżająca - ja jej uzywam po tej zielonej IR
> BioCamille z glinką, zeby nei doprowadzic do przesuszenia skory. Dodatkowo
Dzieki :-)))

> Aha, w Pozku te maseczki kosztuja 11,90 a nie 9,90 :)
No to chociaz raz u nas lepiej ;-)
Jak juz nie mozemy miec Guerilla Girls... :-(

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-09 12:43:40

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ISIA " wrote:

> Jak juz nie mozemy miec Guerilla Girls... :-(

A to co za dziwo? :)

1. Data: 2003-04-09 14:19:25

Od: "Lady M" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> AVON:
> - nowy zapach Pink Suede (bardzo podobny do Miracle), kupilam w ciemno
> (bez wachania) i wpadlam w zachwyt, chyba jedna z bardziej udanych
> kompozycji
Ojej, naprawde? Wobec tego naprawde istnieje cos takiego jak skrajnie
odmienne gusta. Ja wczoraj bylam w Avonie i "psiknelam" sie. Potem w domu
szorowalam nadgarstek, strasznie mnie mdli od tego zapachu. Na dodatek
uraczyli mnie probkami, ktorych troche boje sie rozdawac (ze wzgledu na
mozliwosc wywolania mdlosci u innych). No ale skoro mowisz, ze ladny jest to
moze znajde jakies amatorki! :)

> - nowy krem anty-cellu, calkiem znosny zapach, chlodzi troche, ale nie
> tak jak poprzedni, wygladza skore. Tyle moge powiedziec po 1 uzyciu.
Ja juz uzywam od 6 dni i jest obiecujaco! Poza tym sprzedalam juz chyba z 6
tubek, zapowiada sie na hicior. :)

> [...]
> moze troche szczypac, bo nie wiedzac pewnie bym zaraz zmyla
> podejrzewajac uczulenie. Kupujcie dziewczyny, poki w promocji!
Po takiej rekomendacji to moze i bym nawet kupila (w koncu dobrze
oczyszczone pory to wazna sprawa). Tyle, ze chyba jestem za mloda na ANEW.
:(

> - w nastepnym katalogu bedzie nowy plyn do kapieli, morelowy - mniam!
> juz sie nie moge doczekac :-)
A ja nie mam wanny tylko prysznic... Buuuu! Sliczny zapach ma ten nowy plyn,
tak samo jak migdalowy zestaw (niech zyja pachnace strony!).

Pozdrawiam takze z Lodzi,
Lady M

--
l...@N...onet.pl
Zanim wyslesz do mnie maila usun NOSPAM z adresu. :)

1. Data: 2003-04-09 14:25:58

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lady M wrote:
> Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci

> Ojej, naprawde? Wobec tego naprawde istnieje cos takiego jak skrajnie
> odmienne gusta.
:-))))
W koncu po cos robia tyle rodzajow... ;-)
A moze podoba ci sie Little Black Dress? Albo znasz kogos, komu sie
podoba? bo ja jeszcze nie spotkalam...

> Po takiej rekomendacji to moze i bym nawet kupila (w koncu dobrze
> oczyszczone pory to wazna sprawa). Tyle, ze chyba jestem za mloda na ANEW.
> :(
ta maseczka jest od 25 roku zycia, ciagle za mloda? :-)
to moze dla mamy? 26 maja niedaleko :-)

> A ja nie mam wanny tylko prysznic... Buuuu! Sliczny zapach ma ten nowy plyn,
> tak samo jak migdalowy zestaw (niech zyja pachnace strony!).
Z migdalowym uwazaj, jesli jeszcze go nie mialas. On ma baaaardzo
intensywny zapach i nie kazdemu pasuje.

> Pozdrawiam takze z Lodzi
Moze tez kiedys uda nam sie zrobic lodzkie spotkanie pru :-)

Z baluckim pozdrowieniem :-)
ISIA

1. Data: 2003-04-09 14:26:40

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> napisał(a):

> - maseczka peel-off ANEW genialna!

Ja ja od dawna u-wiel-biam !!! :)) Odmladza jakos tak, odswieza, zmniejsza
pory... No, cudo. ;)

Dunia

1. Data: 2003-04-09 14:26:52

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:
> Moze tez kiedys uda nam sie zrobic lodzkie spotkanie pru :-)

No to trzeba zebrac grupke;)

--
star, tez z Lodzi

pudelka na wacki, platki