Krem pod oczy

1. Data: 2003-04-09 10:11:44

Temat: Krem pod oczy
Od: "Edi" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuję dobrego kremu pod oczy.

Pozdrawiam
Edi

1. Data: 2003-04-09 10:45:13

Temat: Re: Krem pod oczy
Od: "Mysia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Poszukuję dobrego kremu pod oczy.

Zależy jaka masz cerę i jakie problemy. U mnie świetnie się sprawdza krem
rozjaśniejący pod oczy Avonu.
Nawilża, odżywia i prz okazji likwiduje 'podkówki' pod oczami.
a.

1. Data: 2003-04-09 11:48:42

Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję dobrego kremu pod oczy.

Jezeli chcesz zlikwidowac te wstretne wory pod oczkami to polecam kremik
serii Bio Calmille Yves Rocher - w nazwie cos o wrokach wlasnie.
Jak dla mnie rewelka:))))))))

pzdr
a.

1. Data: 2003-04-09 15:35:25

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysia wrote:

> Zależy jaka masz cerę i jakie problemy. U mnie świetnie się
> sprawdza krem rozjaśniejący pod oczy Avonu.
> Nawilża, odżywia i prz okazji likwiduje 'podkówki' pod oczami.

Mnie akurat uczulił. Polecam raczej żel pod oczy z liposomami Avonu.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-09 16:11:03

Od: "Edi" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy jaka masz cerę i jakie problemy. U mnie świetnie się sprawdza krem
> rozjaśniejący pod oczy Avonu.
> Nawilża, odżywia i prz okazji likwiduje 'podkówki' pod oczami.
> a.

Podkówek raczej nie mam. Zaczynają mi sie natomiast robić zmarszczki pod
oczami.
Szukam jakiegoś kremu pod oczy który by je trochę wygladził.

Pozdrawiam
Edi

1. Data: 2003-04-09 19:50:22

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edi wrote:

> Podkówek raczej nie mam. Zaczynają mi sie natomiast robić zmarszczki pod
> oczami.
> Szukam jakiegoś kremu pod oczy który by je trochę wygladził.

Aretina Q ziaji. Co kobieta to propozycja ;)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-10 08:01:03

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfka <k...@g...pl> wrote:

> Aretina Q ziaji. Co kobieta to propozycja ;)

To moze krem z aktywna miedzia Neutrogeny? Wlasnie go sobie kupilam. Uzylam
dwa razy, wiec moge powiedziec tyle, ze dobrze sie wchlania i ma ladny
niebieski kolorek ;) Skusilam sie na ten krem, bo byl czesto polecany na
naszej grupie. Zatem jak tu nie wyprobowac? ;))))

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-04-10 12:30:34

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@p...wp.pl> wrote:

> [...]
> niebieski kolorek ;) Skusilam sie na ten krem, bo byl czesto polecany na
> naszej grupie. Zatem jak tu nie wyprobowac? ;))))

To napisz jak pouzywasz dluzej jakie efekty, ja tez sie przymierzam do zakupu
jak tylko skoncze Retroactve Eye Serum z Avonu :-)

megi

Pada snieg
Pada snieg
Wrocław, spotkanie grupy