Powitanie

1. Data: 2001-11-03 19:52:02

Temat: Odp: Powitanie
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Jolu-Ramzesie :-)
> Ciekawy nick - skad go wzielas ? Mam nadzieje, ze Ci sie u nas >spodoba.
> Herbatka
Jakoś tak mi się rymowało do Kaliope i popatrz od razu dynastia wyszła.
Podoba się ale chyba parę kilo mi przybędzie.Herbatkę też
lubię,bardzo.Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-03 19:58:24

Temat: Odp: Uwaga!!!! Dynastia grupowiczow!!!
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To już niedługo całymi rodzinkami na spotkania będziemy uczęszczać...
> Jestem jak najbardziej za - szczególnie że Kaliope i moja mamę zna...
> :-))) No ale na grupę to bardziej tata by się nadawał..,. ;-)))
> Witamy Ramzesa ;-)))
> DominikaNM

Co do rodzinnych spotkań, to staram się jak mogę młodego wciągać,na razie
tylko podczytuje.Już smaży jajeczniczkę.( nie na wodzie!)
Serdeczne dzięki całej grupie za przyjęcie;-)))
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-05 09:07:31

Temat: Re: Uwaga!!!! Dynastia grupowiczow!!!
Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> napisal(a) nam tak:
>To już niedługo całymi rodzinkami na spotkania będziemy uczęszczać...
>Jestem jak najbardziej za - szczególnie że Kaliope i moja mamę zna...
>:-))) No ale na grupę to bardziej tata by się nadawał..,. ;-)))

hehehehe no jakbym przyszla na spotkanie i zobaczyla Twojego Tate
(czyt. mojego dyrektora z LO) to bym chyba padla ... z wrazenia
:))))))

ps. poza tym On za mna nie przepadal chyba ;(

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Miguel de Cervantes Saavedra
Miedzy kobiecym "TAK" i "NIE" zaledwie koniec igly zmiescic sie moze.

1. Data: 2001-11-08 14:12:51

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: DominikaNM <d...@a...pl>

> [...]
> Jestem jak najbardziej za - szczególnie że Kaliope i moja mamę zna...
> :-))) No ale na grupę to bardziej tata by się nadawał..,. ;-)))

To ja od razu mówię, że udziela się tu niekiedy mój Brat, Marcin Płatek, ale
rzadko i ostatnio wogle znikł. A na pytanie o wyjazd do Poznania mi nie
odpowiedział (Maaaarcin !!!! Jesteś tuuuu????)

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-09 10:31:37

Od: Marcin Platek <p...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <061601c16860$04227240$e007fea9@hppcvnmvhhid>,
i...@r...com.pl says...
> [...]
> rzadko i ostatnio wogle znikł. A na pytanie o wyjazd do Poznania mi nie
> odpowiedział (Maaaarcin !!!! Jesteś tuuuu????)

Ano ano jestem Siosta :)
A do Poznania niestety jakos sie nie wybieram

Fartuch?
Skrzydełka
głos inwalidy
Pomozcie