Powitanie

1. Data: 2003-12-16 19:47:49

Temat: Powitanie
Od: "roman" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno natknąłem się na Waszą grupę, pragnę przyłączyć się do wymiany myśli i
wrażeń. Witam wszystkich. Roman

2. Data: 2003-12-16 19:58:45

Temat: RE: Powitanie
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of roman
(...)
> Niedawno natknąłem się na Waszą grupę, pragnę przyłączyć się do
> wymiany myśli i
> wrażeń. Witam wszystkich. Roman

Z myślami to może być kłopot :-))
Witaj- napisz coś o sobie, skoro subskrybujesz ta grupę to pewnie jakiś
balkonik albo działeczka jest w polu zainteresowania.
Pozdrawiam, Bogusław

3. Data: 2003-12-16 20:08:48

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
-botaniczny.pl
Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> napisał(a):

> Z myślami to może być kłopot :-))

Hejka. Jaki kłopot? :-) Zdarzaja się przecież wśród nas ekstrawertycy.
;-) Witaj Romanie. :-)
Pozdrawiam ekstraordynaryjnie Ja...cki

4. Data: 2003-12-16 20:13:51

Od: "Roman" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Behalf Of roman
>  (...)
>
> Z myślami to może być kłopot :-))
> Witaj- napisz coś o sobie, skoro subskrybujesz ta grupę to pewnie jakiś
> balkonik albo działeczka jest w polu zainteresowania.
> Pozdrawiam, Bogusław
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody
> Tak się składa, że wygląda to trochę poważniej. Projektuję i wykonuję ogrody
od 6 lat. Interesują mnie ogrody naturslne, poza tym botanika, ornitologia,
ekologia. Na początek chyba wystarczy.
Na razie nie wiem, jakie świetne osobistości "dyskutują".

5. Data: 2003-12-16 20:25:04

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:4936.000006c2.3fdf677e@newsgate.onet.pl,
Roman napisał(a):
> od 6 lat. Interesują mnie ogrody naturslne, poza tym botanika,
> ornitologia, ekologia. Na początek chyba wystarczy.
> Na razie nie wiem, jakie świetne osobistości "dyskutują".

Witaj, o drobiazgi pytaj osobistości a jak będziesz miał poważny problem to
wal do Dziadka, no chyba że problem będzie winoroślowy to bym nie śmiał.
Filmy dziadkowe rozwiązuję wszystkie problemy. Rene pisująca na grupie (i
też projektująca ogrody) jak dostała mój film "Architektura Zieleni" to
zaniemówiła z wrażenia i nie odpisuje mi już kilka miesięcy, hi hi hi
Napisz jeszcze z jakich jesteś okolic.
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

6. Data: 2003-12-16 20:26:27

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Roman
(...)
> [...]
> ornitologia,
> ekologia. Na początek chyba wystarczy.
> Na razie nie wiem, jakie świetne osobistości "dyskutują".

No to znajdziesz pokrewne dusze, najmniej zainteresowania wywołują dyskusje
na temat winorośli.
Ale to marginalna grupa kolekcjonerów.
Dominują storczyki i byliny, trochę o trawach i krzewach.
Iglaste wychodza z mody, małe zainteresowanie na grupie.
Pozdrawiam, Bogusław

7. Data: 2003-12-16 20:48:22

Od: "Roman" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Napisz jeszcze z jakich jesteś okolic.
> -- Działam dokładnie jak radio PLUS ( między Łodzią a Warszawą ). Poważnie -
jestem z okolic Skierniewic.Hej.

8. Data: 2003-12-16 20:52:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Roman" <r...@i...pl> wrote in message

> Tak się składa, że wygląda to trochę poważniej. Projektuję i wykonuję ogrody
> od 6 lat. Interesują mnie ogrody naturslne, poza tym botanika, ornitologia,
> ekologia. Na początek chyba wystarczy.

Ogrody naturalne to jest to. Mam nadzieje, ze bez trawy :-)
A jaki (czy?) masz wlasny?

> Na razie nie wiem, jakie świetne osobistości "dyskutują".

Na poczatek obejrzyj http://www.ogrod-botaniczny.pl/
A ludzi masz tu: http://ogrody.agrosan.pl/swedow/grupa.html

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-12-16 20:52:52

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Roman

> ). Poważnie -
> jestem z okolic Skierniewic.Hej.

No to do mnie masz centymetr :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

10. Data: 2003-12-16 20:58:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj, o drobiazgi pytaj osobistości a jak będziesz miał poważny problem
> wal do Dziadka, no chyba że problem będzie winoroślowy to bym się śmiał.

:-))))))))

> Filmy dziadkowe rozwiązuję wszystkie problemy.

Problemy portfelowe ?:-))

> Rene pisująca na grupie (i też projektująca ogrody)
> jak dostała mój film "Architektura Zieleni" to
> zaniemówiła z wrażenia i nie odpisuje mi już kilka miesięcy, hi hi hi

Coś się Tobie pokiełbasiło ???
Rene uczy, Elfir projektuje, ponoć :-)

> Napisz jeszcze z jakich jesteś okolic.
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Pozdrawia niebywale boletus

Ochrona roślin - ciekawostki
HERBATA - WYSIEW NASION - CZEMU NIE KIEŁKUJĄ?
RE: propozycja
Dzień króla
filodendron