Powód do optymizmu

41. Data: 2020-10-24 11:39:48

Temat: Re: Powód do optymizmu
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/10/2020 o 07:38, Stefania Harper pisze:

> To nie jest o 'byciu_lekarzem'... to jest o byciu scharmonizowanym z
> Wszechswiatem...!

sie harmonizuj, beze mnie, sandal ci na droge

> //sprawiasz wrazenie czlowieka rozumnego... przeczytaj chocby tom
> pierwszom czesc... mysle, ze wiele zrozumiesz...!

to tylko wrazenie

--
gazebo

42. Data: 2020-10-25 02:48:58

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-24 11:39, gazebo wrote:

> sie harmonizuj, beze mnie, sandal ci na droge

> to tylko wrazenie

Takie czasy nadeszly, procesy karmiczne przyspieszyly do tego stopnia,
ze pojawila siem karma natychmiastowa i tylko ludzie zharmonizowani,
(przez samo 'h'), bendom mogli zyc teraz na tym Swiecie...!

//i to wlasnie jest ten potencjal, na zrozumienie zasad funkcjonowania
Wszechswiata...

Niemcy majom najwieksze doswiadczenie w glodzeniu Polakow...
Módlcie sie!
testosteron
Pogoda dobra i krzywa rośnie
Strach