Módlcie sie!

1. Data: 2020-10-03 16:54:38

Temat: Módlcie sie!
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Mam na myśli niektórych (nie bede po imieniu lub nicku). Módlcie sie
wiec, bo nic innego chyba nie pomoze.
U nas od paru dni w telewizorze filmy i reportarze o NRD, murze,
podzielonych rodzinach, przyjaciolach, kochankach, wioskach, strzalach
na granicy, zimnej wojnie, ludzie wspominaja...
Trump z zona i kolezenstwem zarazili sie, Bill Gates pisze list w
sprawie szczepionki, liczba zarazonych wzrasta (Niemcy spadly na 23
miejsce) ...
A u was prezes zaczyna wojenki kulturowe, szkolnictwo rozlozone, sluzba
zdrowia w rozsypce, zarazonych wiecej dziennie niz za Odra ... Na grupie
pierduly. Za to dyrekcja cyrku w budowie czyli CPK ma sie dobrze. I
krzywa sie prostuje! :-)

Przypomne wiec slowa mistrza:

>to postawy etyczne kreują pole energetyczne danego człowieka i to one
są przyczynami chorób. Jeśli usunąć szkodliwe postawy, zastąpić je
poprawnymi - choroba automatycznie znika.

,,Przykazania, które pozostawili Mojżesz i Jezus dały dla medycyny
więcej, niż wszelkie proszki i tabletki"

Tak więc Łazariew zebrał swoje ustalenia:

Ludzie żyją w polu informacyjno-energetycznym, w którym elementy:

los, zdrowie charakter, psychika i przekonania są wzajemnie
połączone. Są ogniwem jednego łańcucha.

Przyczyną zachorowania jest naruszenie struktur pola i trzeba
leczyć pole a nie organ. {identycznie do Hellingera}

Za brak etyki danego człowieka płaci rodzina [inaczej: system,
pole]; dzieci, krewni, a nawet przyjaciele, czy uczniowie.<

https://www.arche-gemeinde.de/

Smacznego!

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50404925403/i
n/album-72157716213280502/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-10-04 02:33:39

Temat: Re: Módlcie sie!
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-03 16:54, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> zdrowia w rozsypce, zarazonych wiecej dziennie niz za Odra ... Na grupie
> pierduly. Za to dyrekcja cyrku w budowie czyli CPK ma sie dobrze. I

//a cos o glodzeniu Polakow mowili...?

https://www.deutschlandfunk.de/eu-rechtsstaatsberich
t-die-lage-in-polen-und-ungarn-ist.795.de.html?dram:
article_id=484972

https://tinyurl.com/y2kr3np4

3. Data: 2020-10-04 02:35:57

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-03 16:54, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
>
>     Za brak etyki danego człowieka płaci rodzina [inaczej: system,
> pole]; dzieci, krewni, a nawet przyjaciele, czy uczniowie.<

//czytaj, czytaj... jak najwiecej czytaj...!

https://docer.pl/show/?q=Siergiej+%C5%81azariew

4. Data: 2020-10-04 13:43:25

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.10.20 um 02:35 schrieb Stefania Harper:

> //czytaj, czytaj... jak najwiecej czytaj...!
>
> https://docer.pl/show/?q=Siergiej+%C5%81azariew

https://tabloidonline.blog/2020/10/03/dobre-bo-polsk
ie/?replytocom=46660#respond

https://youtu.be/xmPkGISMLkw

5. Data: 2020-10-05 01:58:20

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-04 13:43, Sylvio Balconetti wrote:

> https://tabloidonline.blog/2020/10/03/dobre-bo-polsk
ie/?replytocom=46660#respond

> https://youtu.be/xmPkGISMLkw

Jednakowoz, zauwaz, ze nagle, (od czasu epidemii), skonczyla siem
muzulmanska agresja na innowiercow...

//a te truskawki z Nutellom, to pokaz tej v-c krolowej UE... moze
przejrzy...?

6. Data: 2020-10-05 02:07:48

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-04 13:43, Sylvio Balconetti wrote:

> https://tabloidonline.blog/2020/10/03/dobre-bo-polsk
ie/?replytocom=46660#respond

> https://youtu.be/xmPkGISMLkw

Nigdy nie slyszales o tym, ze w jezyku niemnieckim nie mozna spiewac...!

//mozna deklamowac poezje, wrzeszczec na stadionie, ale nie spiewac
liryke... bo to brzmi, jak oksymoron, sam w sobie...!

BTW: Moze zainteresuj siem "szlakami karmicznymi"...?

"OBCIĄŻENIA KARMICZNE 3. RZESZY, ŻOŁNIERZE SS KIM SĄ W TYM WCIELENIU? -
S. Majda, K. Jaszowski (C) VTV"

https://youtu.be/EB684VbLGKo?t=18

//byc moze, latwiej zrozumiesz swoje obecne upodobania i tym samym
siebie i nie boj siem wsluchiwac w intuicyjne podszepty Akaszy...!

7. Data: 2020-10-06 10:47:37

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.10.20 um 02:07 schrieb Stefania Harper:

> [...]
>
> //byc moze, latwiej zrozumiesz swoje obecne upodobania i tym samym
> siebie i nie boj siem wsluchiwac w intuicyjne podszepty Akaszy...!

Stanislaw Lem mial racje piszac o internecie. Dwie minuty wytrzymalem i
wystarczylo, bo w zyciu zawodowym mialem sporo do czynienia z idiotami i
psycholami i prywatnie wole troche "normalnosci".

A z wyswietlanych obok filmikow jedyny ciekawy to vlog goscia, ktorego
od lat sledze, choc jego pasji nie podzielam.

https://youtu.be/0oFQPu622BA

Btw. Panowie wedrujacy na Watzmanna nie mowia po niemiecku, lecz po
austriacku i bawarsku. A to tez nie jest po niemiecku, lecz frankonsku.

https://youtu.be/HPHpW41f-p8

8. Data: 2020-10-06 14:52:40

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.10.2020 o 16:54, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
>
>     Za brak etyki danego człowieka płaci rodzina [inaczej: system,
> pole]; dzieci, krewni, a nawet przyjaciele, czy uczniowie.<

A pomyślałeś o konsekwencjach gdyby ludziom zabroniono się modlić?
Oczywiście nie w kategoriach metafizycznych a o najzwyklejszym pod
słońcem stanie psychicznym jednostki.

9. Data: 2020-10-06 17:01:15

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.10.20 um 14:52 schrieb trybun:

n/album-72157716213280502/

> A pomyślałeś o konsekwencjach gdyby ludziom zabroniono się modlić?
> Oczywiście nie w kategoriach metafizycznych a o najzwyklejszym pod
> słońcem stanie psychicznym jednostki.

Nie.

https://tinyurl.com/y4y5jd9l
https://tinyurl.com/y65pdtag

10. Data: 2020-10-06 17:38:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/10/2020 o 16:01, Sylvio Balconetti pisze:

n/album-72157716213280502/

> Nie.
>
> https://tinyurl.com/y4y5jd9l
> https://tinyurl.com/y65pdtag

nauczmy sie kochac wilki, i tygrysy tez, one uznaja cos innego

--
gazebo

testosteron
Pogoda dobra i krzywa rośnie