Módlcie sie!

11. Data: 2020-10-07 02:58:17

Temat: Re: Módlcie sie!
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-06 10:47, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
ie/?replytocom=46660#respond

> Stanislaw Lem mial racje piszac o internecie. Dwie minuty wytrzymalem i
> wystarczylo, bo w zyciu zawodowym mialem sporo do czynienia z idiotami i
> psycholami i prywatnie wole troche "normalnosci".
>
> A z wyswietlanych obok filmikow jedyny ciekawy to vlog goscia, ktorego
> od lat sledze, choc jego pasji nie podzielam.
>
> https://youtu.be/0oFQPu622BA
>
> Btw. Panowie wedrujacy na Watzmanna nie mowia po niemiecku, lecz po
> austriacku i bawarsku. A to tez nie jest po niemiecku, lecz frankonsku.
>
> https://youtu.be/HPHpW41f-p8

//moze zacznij od pierwszej czensci...?

"HIT! TAJEMNICE III RZESZY UKRYTE W REINKARNACJI - S. Majda, K.
Jaszowski (C) VTV"

https://youtu.be/yDM68W7jGlI?t=25

12. Data: 2020-10-07 03:00:00

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-07 02:58, Stefania Harper wrote:

ie/?replytocom=46660#respond

> //moze zacznij od pierwszej czensci...?
>
> "HIT! TAJEMNICE III RZESZY UKRYTE W REINKARNACJI - S. Majda, K.
> Jaszowski (C) VTV"
>
> https://youtu.be/yDM68W7jGlI?t=25

//i o Slawomirze nie zapomnij...!

https://www.youtube.com/user/MajdaSlawomir

13. Data: 2020-10-07 09:32:59

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.10.20 um 17:38 schrieb gazebo:
> [...]
n/album-72157716213280502/

> nauczmy sie kochac wilki, i tygrysy tez, one uznaja cos innego

Ogolnie to lubie zwierzeta i przyrode, dlatego czesto zaniedbuje kulture
przy moich wyjazdach i wedrowkach (teraz troche to zmieniam).

A wobec ludzi, szczegolnie tych z kuku na muniu mam postawe
tolerancyjna. Z reguly nie polemizuje, nie krzycze, ze idioci, nie
wysmiewam (najwyzej ironizuje), przyjmuje, ze maja prawo do swoich
pogladow. Cos jak w zaprzyjaznionym domu starcow. Tutaj nie wolno bez
wyroku sadowego czlowiekowi zabronic zmiany miejsca pobytu (wtedy musi
trafic do specjalnego osrodka lub na specjalna zamknieta stacje), ale co
zrobic, gdy taki pan lub taka pani ciagle chce wyjsc i gdzies jechac?

Otoz w hallu zrobiono imitacje przystanku autobusowego (gdzie indziej
jest peron kolejowy). Gosc co chce opuscic stacje przychodzi z
walizeczka na przystanek, studiuje rozklad jazdy, siada na laweczce i
czeka. Po godzinie, dwoch, trzech zapomina na co czeka, siostra
przypomina, ze juz pora na posilek, wiec idzie do jadalni, a pozniej do
swego pokoju. Itd.
A ta stacja z przystankiem to taka parabola grupy dyskusyjnej. ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
-------------------------------
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

14. Data: 2020-10-08 06:35:23

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-07 09:32, silvio balconetti wrote:

> [...]
> swego pokoju. Itd.
> A ta stacja z przystankiem to taka parabola grupy dyskusyjnej. ;-)

A cos wiadomo co z tom vice Orszulom bendzie...?

//bo nawet zydowska gazeta dla Polakow siem dopytuje...!

https://www.tvp.info/50215276/barley-tlumaczy-swoje-
skandaliczne-slowa-mam-wielki-szacunek-do-narodu-pol
skiego

15. Data: 2020-10-09 11:58:03

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.10.2020 o 09:32, silvio balconetti pisze:

> [...]
> do swego pokoju. Itd.
> A ta stacja z przystankiem to taka parabola grupy dyskusyjnej. ;-)

Wydajesz wyroki z swojego punktu widzenia. Czyli zupełnie nie bierzesz
pod uwagę tego czegoś co dla budowniczych tego fikcyjnego dworca było
oczywiste - "gość" może być w pełni usatysfakcjonowany samymi
przygotowaniami do podróży. Zresztą ze mną jest podobnie - jadę na ryby
czy polowanie i wracając odpowiadam na pytania "jak poszło"- świetnie,
mimo że  szczupaka czy kaczki nawet nie widziałem, mi po prostu
wystarcza samo przygotowanie i wyjazd niż jakieś żywe (namacalne) efekty
takiej wyprawy, co niektórym ludziom tak ciężko to zrozumieć.

testosteron
Pogoda dobra i krzywa rośnie
Strach
Grupa zyje jeszcze?