Powrot depresji

1. Data: 2004-08-23 15:48:46

Temat: Powrot depresji
Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi doradzic,jak zwalczyc nadmierna ospalosc spowodowana
depresja ?
Przestalam brac lekarstwa przeciwdepresyjne,chce zrobic przerwe na jakis
czas.A teraz nieustajaca sennosc utrudnia mi zycie.

Pozdrawiam

Lil

2. Data: 2004-08-23 19:43:38

Temat: Re: Powrot depresji
Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@w...net> wrote in message
> [...]
> Przestalam brac lekarstwa przeciwdepresyjne,chce zrobic przerwe na jakis
> czas.A teraz nieustajaca sennosc utrudnia mi zycie.

Polecam uprawianie sportu
Pozdrawiam
O.

3. Data: 2004-08-24 09:46:55

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Aug 2004 11:48:46 -0400, e...@w...net wrote:

> [...]
> Przestalam brac lekarstwa przeciwdepresyjne,chce zrobic przerwe na jakis
> czas.A teraz nieustajaca sennosc utrudnia mi zycie.

A przestałaś brać ot tak sobie, czy po konsultacji z lekarzem?

Jeśli po konsultacji z lekarzem - to zapytaj tego, który leki polecił
odstawić.

Jeśli sama - to skoro dysponowałaś wystarczającą wiedzą w tej sprawie,
powinnaś bez problemu poradzić sobie również z obecnym kłopotem i
doprawdy nie rozumiem po co tutaj piszesz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2004-08-24 17:37:39

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Marek mentorsko:
<nie rozumie po co tutaj piszesz>

Uwazasz sie za wlasciciela grupy,ktoremu wolno przeprowadzac selekcje i
decydowac komu wolno pisac,a komu nie?
Jezeli temat ci nie odpowiada,to nie tylko nie musisz odpisyac,ale
poprostu nie czytaj.
Grupe medycyna znam od poczatku jej powstania.- Ciebie wtedy tu jeszcze
nie bylo.

Lil

5. Data: 2004-08-24 17:57:09

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Aug 2004 13:37:39 -0400, e...@w...net wrote:

> Uwazasz sie za wlasciciela grupy,ktoremu wolno przeprowadzac selekcje i
> decydowac komu wolno pisac,a komu nie?

Ależ skąd.
Poza tym pokaż mi gdzie w moim poście (którego nie cytujesz) znajduje
się jakikolwiek zakaz pisania wobec kogokolwiek.

A jeśli denerwujesz się dlatego, że podważam Twoje kompetencje co do
odstawiania leków psychotropowych bez porozumienia z lekarzem - to
wybacz, ale to już nie mój problem.

> Grupe medycyna znam od poczatku jej powstania.- Ciebie wtedy tu jeszcze
> nie bylo.

Owszem, nie było. Grupa powstała w grudniu 1996 roku (jak widze w
controlu), a ja bywam na niej o ile pamiętam od okolic lata 1997. A mogę
spytać co to ma do rzeczy?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

natrium muriaticum LM 6