studiowanie medycyny - pelnoplatne

1. Data: 2004-08-23 13:45:14

Temat: studiowanie medycyny - pelnoplatne
Od: "Kasiulek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam takie oto pytanko, a mianowicie jak to jest studiowac na pelnoplatnych
studiach wieczorowych medycznych? Pozatym, ze kosztuje to kosmiczne
pieniadze... Jakie sa szanse przejsca na bezplatne? Jakie ma sie prawa?
Wszystko tak samo jak "zwykli"? Czy jesli np dobrze mam odpowiednia srednia
na koniec i przejde na bezplatne to przysluguje mi stypendium? Bo wg
regulaminu nie, ale przeciez weszlo jakies prawo ze stypendia obejmuja
wieczorowych i zaocznych tak samo jak dziennych.. Jak to bedzie w tym roku?
Ktos cos moze wie?