czy martwy zab moze bolec?

1. Data: 2004-08-23 16:39:44

Temat: czy martwy zab moze bolec?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zakladajac, ze dobrze wyjeto nerwy wiele lat temu - co to jeszcze moze byc?
bol cmiacy, nieostry. uczucie, jakby zab byl wyzej niz zwykle i przy
zamknieciu szczeki (nacisku) boli bardziej.

2. Data: 2004-08-23 21:55:59

Temat: Re: czy martwy zab moze bolec?
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: cgd6kj$2ovr$...@m...aster.pl ,
której nadawcą było Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> zostało
napisane:

> zakladajac, ze dobrze wyjeto nerwy wiele lat temu - co to jeszcze
> moze byc?

raczej zalozylbym ze te nerwy niedokladnie wyjeto. a napewno nie wypelniono
dobrze kanałów. skoro piszesz ze bylo to pare lat temu, to pewnie technika z
tamtych czasow - niestety nie przystajaca do dzisiejszych czasow.

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-08-24 02:26:49

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:
> [...]
> wypelniono dobrze kanałów. skoro piszesz ze bylo to pare lat temu, to
> pewnie technika z tamtych czasow - niestety nie przystajaca do

Nie słuchaj ignorantów, którzy koniecznie muszą zabrać głos na temat, o
którym nie mają pojęcia i szybko szoruj do dentysty,- sprawa wymaga
pośpiechu, jeśli nie chcesz stracić zęba i cierpieć przy jego ekstrakcji (bo
znieczulenie będzie kiepsko działać:(.

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

4. Data: 2004-08-24 07:00:52

Od: "Sigmas" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakladajac, ze dobrze wyjeto nerwy wiele lat temu - co to jeszcze moze byc?
> bol cmiacy, nieostry. uczucie, jakby zab byl wyzej niz zwykle i przy
> zamknieciu szczeki (nacisku) boli bardziej.

Szybko do DOBREGO stomatologa!! Słyszałam, że teraz takie zęby jeszcze ratują,
ale ja kilka lat temu straciłam w ten sposób dwie całkiem ładne szóstki.
Objawy są klasyczne :-/ niestety.

5. Data: 2004-08-24 07:03:22

Od: "Sigmas" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakladajac, ze dobrze wyjeto nerwy wiele lat temu - co to jeszcze moze byc?
> bol cmiacy, nieostry. uczucie, jakby zab byl wyzej niz zwykle i przy
> zamknieciu szczeki (nacisku) boli bardziej.

Szybko do DOBREGO dentysty. Syszałam, że teraz takie zęby jeszcze można
uratować, natomisat ja jeszcze kilka lat temu straciłam tą drogą dwie całkiem
ładne szóstki. Objawy są klasyczne niestety :-/

Pozdrawiam
Sigmas

6. Data: 2004-08-24 15:06:51

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:cge8hm$nkv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> którym nie mają pojęcia i szybko szoruj do dentysty,- sprawa wymaga
> pośpiechu, jeśli nie chcesz stracić zęba i cierpieć przy jego ekstrakcji

czy powinnam miec przy sobie rtg?

7. Data: 2004-08-24 15:07:17

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze kanałów. skoro piszesz ze bylo to pare lat temu, to pewnie technika
> tamtych czasow - niestety nie przystajaca do dzisiejszych czasow.

I lekarz robil nascie lat temu, a kilka lat temu inny poprawil.

8. Data: 2004-08-24 15:50:21

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cge8hm$nkv$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): PAweł z adresu <p...@w...uzyjskrotu.pl>
napisał(a):

> [...]
> pośpiechu, jeśli nie chcesz stracić zęba i cierpieć przy jego
> ekstrakcji (bo znieczulenie będzie kiepsko działać:(.

przepraszam, "a'ju toki'n tu mi?"
to w takim razie daj mi tu jakis przypadek, gdzie ząb _prawidłowo_
przeleczony endodontycznie boli. i mowie tutaj o leczeniu endo wg
normalnych procedur, a nie wkreceniu endo-mendo razem z igla lentulo 'bo sie
ukręciła'...

a o tym 'cierpeniu podczas ekstrakcji bo znieczulenie bedzie kiepsko
działać' to wyczytałes w jakiejs ksiazce, czy powiedziala ci to Goździkowa?

na przyszlosc radzilbym mniej szafowac ostrymi slowami, szczegolnie w
zestawieniu z kiepskim poziomem wiedzy na dany temat.

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

9. Data: 2004-08-24 15:52:12

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cgd6kj$2ovr$1@mamut.aster.pl,
niejaki(a): Ruua z adresu <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
napisał(a):

> zakladajac, ze dobrze wyjeto nerwy wiele lat temu - co to jeszcze
> moze byc? bol cmiacy, nieostry. uczucie, jakby zab byl wyzej niz
> zwykle i przy zamknieciu szczeki (nacisku) boli bardziej.

1. rtg
2. lekarz ktory to oceni
3. musi ten lekarz miec _jakiekolwiek_ pojecie o endodoncji.
na www.endodoncja.pl jest lista praktyk ktore sie w tym specjalizuja.
zobacz, idz bo usunac zeba zawsze zdazysz.

--
miłego dnia
Adam #gg 402495

10. Data: 2004-08-25 15:05:40

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sigmas" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Szybko do DOBREGO stomatologa!! Słyszałam, że teraz takie zęby jeszcze
ratują,
> ale ja kilka lat temu straciłam w ten sposób dwie całkiem ładne szóstki.
> Objawy są klasyczne :-/ niestety.

u mnie to tez szostka i to ostatnia zreszta. a co bylo przyczyna bolu u
ciebie?

Powrot depresji
natrium muriaticum LM 6
studiowanie medycyny - pelnoplatne