Powrót zimy :-((

1. Data: 2005-03-18 12:00:51

Temat: Powrót zimy :-((
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Pomorzu od dwóch godzin pada śnieg. Najpierw z deszczem, teraz tylko śnieg,
za to gęsto. W Słupsku i Lęborku jest już biało :-((
Przecież składałem życzenia Grzegorzowi.... ;-)

Z zimowym pozdrowieniem Jurek

2. Data: 2005-03-18 20:55:55

Temat: Re: Powrót zimy :-((
Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Pomorzu od dwóch godzin pada śnieg. Najpierw z deszczem, teraz tylko
śnieg,
> za to gęsto. W Słupsku i Lęborku jest już biało :-((

Moja działka nad Wilgą koło Garwolina prawdopodobnie pływa, nawet nie mam
jak dojechać żeby sprawdzić
drogi nie przejezdne, mosty zablokowane
na przestrzeni ostatnich 100 lat po raz pierwszy
a tak ładnie to wyglądało kilka lat temu z kosmosu
http://rebkow.za.pl/
moje pole to jest /było?/ na godzinie czwartej, chyba rzeka zmieni koryto,
może nie tyle co 300 lat temu
http://free.of.pl/r/rebkow/zrodla.htm
wtedy zostawiła młyn tak ze trzysta metrów od nowego koryta
SJS

3. Data: 2005-03-19 20:29:36

Od: "karolcia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> napisał w
wiadomości news:d1ffj3$jnq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> może nie tyle co 300 lat temu
> http://free.of.pl/r/rebkow/zrodla.htm
> wtedy zostawiła młyn tak ze trzysta metrów od nowego koryta

Witam,

a moje bratki przetrwały zawieje, zamiecie, śniegi i deszcze... jak również
mróz... i nadal pięknie kwitną w małopolsce :)

E z LM

4. Data: 2005-03-19 21:34:50

Od: "Stefan Siudalski" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moje bratki przetrwały zawieje, zamiecie, śniegi i deszcze... jak
również
> mróz... i nadal pięknie kwitną w małopolsce :)
próbowali znajomi dostać się chociaż na drugą stronę Wilgi
Maluchem nie dało rady
dopiero Żukiem po zalanej drodze przy szerokości rozlewiska 400m dało radę
przejechać
lecz do działki te 700 m nie dało podjechać, widzieli tylko ze woda zaczyna
się tuz za budynkami
chyba rybki z oczka wolność wybrały
może jutro dam radę podjechać a później dojść
dwa mosty naruszone
czort jeden wie co tam zastanę
SJS

5. Data: 2005-03-20 10:13:34

Od: "Elfka" <k...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się tuz za budynkami
> chyba rybki z oczka wolność wybrały
> może jutro dam radę podjechać a później dojść

hmm, jeśli będzie tak i w przyszłym roku to trzezba by się zastanowić na
zmianie kwalifikacji działki... na torfowisko :) Mam nadzieję, że Twoje
drzewa, krzewy, domek i rybki zostaną na swoim miejscu :) Powodzenia!

E z LM

Madinilla magnifica - jak rozsadzac ?
funkie
szukam sposobu na nornice