Pozegnanie

91. Data: 2010-04-17 17:31:31

Temat: Re: Pozegnanie
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Rozumiem, że tylko marchewkę stać na taki gest?
> Wstyd moje Panie!
> Jak możecie, w takiej chwili, obcemu...

Masz mnie w KF, a i tak podczytujesz z wypiekami na twarzy.
Wstyd moj panie!
Jak mozesz, w takiej chwili...
I.

92. Data: 2010-04-17 17:34:21

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> Czy ludzie klękając przed trumną ze zwłokami tego nieszczęśnika
> czuli to samo?

Sadzisz, ze byly w tej trumnie "zwloki tego nieszczesnika"? Niemal przez
tydzien?
I.

93. Data: 2010-04-17 17:58:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marchewka" <s...@g...pl>

> Sadzisz, ze byly w tej trumnie "zwloki tego nieszczesnika"? Niemal przez tydzien?
> I.

Witaj :)
Moim zdaniem nawet gdyby trumna była z jakichś powodów pusta
(porównaj kot Schroedingera) to dla osób stojących po 10 godzin
w kolejce nie miałoby to żadnego znaczenia. Oni wierzą, więc
nie muszą sprawdzać. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

94. Data: 2010-04-17 18:04:52

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> (porównaj kot Schroedingera) to dla osób stojących po 10 godzin
> w kolejce nie miałoby to żadnego znaczenia. Oni wierzą, więc

Dzieki za wytlumaczenie. Ale akurat o wiare nie pytalam.
I.

95. Data: 2010-04-17 18:08:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 19:58:32 +0200, Robakks napisał(a):

> Moim zdaniem nawet gdyby trumna była z jakichś powodów pusta

Wewnątrz drewnianej trumny jest zalutowana metalowa, a w niej dopiero...
środkami chemicznymi zasypane.

> (porównaj kot Schroedingera) to dla osób stojących po 10 godzin
> w kolejce nie miałoby to żadnego znaczenia. Oni wierzą, więc
> nie muszą sprawdzać. :)

I oto poruszasz się w sferze nadprzyrodzonej jakbyś od zawsze w niej tkwił.

96. Data: 2010-04-17 19:05:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Pytanie tylko - po co? Ani zdjęcia nie zrobił, ani nawet przyklęknąć nie
> pozwolili. ;)
>
> Ewa

Zdjęcia na zewnątrz jakieś tam są. :-).

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

97. Data: 2010-04-17 19:08:55

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Zdjęcia na zewnątrz jakieś tam są. :-).

Chiron, odpowiedz na te swoje pytania:
"Po co ci ludzie tu przyszli? Z kim (czym) tak naprawdę się żegnają? Co
ich porusza?"
Masz jakies pomysły?
W koncu Ty tam byles, wiec powinienes wiedziec lepiej od maluczkich,
ktorzy sie tam nie pojawili.
I.

98. Data: 2010-04-17 19:15:57

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <hqbeu5$7g4$1@news.onet.pl>, e...@o...eu says...

> Właśnie wróciłem. Warszawa, Pałac Prezydencki. Pożegnanie państwa
> Kaczyńskich. Właśnie wróciłem z Warszawy. 10 godzin stania, żeby przejść
> obok trumien. Proszono, żeby nie przyklękać- szkoda czasu. Potężne tłumy
> ludzi.
> Co tak naprawdę się stało? Po co ci ludzie tu przyszli? Z kim (czym) tak
> naprawdę się żegnają? Co ich porusza?
>
> Jakie macie pomysły?

Psychologicznie? ;>

Jeżeli musisz dojechać, wbrew swojemu bilogizmowi [czas, zmęczenie,
niepewność, wysiłek, stres] do miejsca stania, to szukasz argumentu,
nakręcasz się.

Jeżeli musisz stać, wbrew swojemu bilogizmowi do miejsca oddania
Szacunku/wpisu do Księgi Kondoleńcyjnej [czas, zmęczenie, niepewność,
wysiłek, stres], to szukasz argumentu, nakręcasz się.

Gdybyś zapytał osobę, która się dopiero wybiera, mógłbyś szybko zbyć ją
z pantałyku, ale osoba która skończyła stanie jest już pewna tego, w
jakim celu stała - w końcu ma za sobą kilkanaście godziń samomotywowania
się. :) I walki z bliźnimi swymi [o miejsce w kolejce, albo o swoje
zdanie]. ;>

Pozdrawiam
Flyer

99. Data: 2010-04-17 19:23:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 21:15:57 +0200, Flyer napisał(a):

> In article <hqbeu5$7g4$1@news.onet.pl>, e...@o...eu says...

> Psychologicznie? ;>
>
> Jeżeli musisz

Chcesz.

> dojechać, wbrew swojemu bilogizmowi

Absolutnie nie wbrew czemukolwiek. W zgodzie ze sobą.

> [czas, zmęczenie,
> niepewność, wysiłek, stres] do miejsca stania, to szukasz argumentu,
> nakręcasz się.

Jest odwrotnie: chcesz => ew. szukasz argumentu => stoisz

> Jeżeli musisz

Chcesz.

> [...]

> Szacunku/wpisu do Księgi Kondoleńcyjnej [czas, zmęczenie, niepewność,
> wysiłek, stres], to szukasz argumentu, nakręcasz się.

Jest odwrotnie: chcesz => ew. szukasz argumentu => szacunek/wpis

Żenua, no sorry.

100. Data: 2010-04-17 19:59:45

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <o...@h...com>
> "Ikselka" <i...@g...pl>

> A więc już wiesz, z kim masz do czynienia?
>

> AW
>

> .

A Ty też już wiesz - prawda?

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

Keskese senior znaczit quo vadis.
Trans-Atlantyk
list otwarty do wajdy
PiS znowu przegina...
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?