Re: Jeden z continuum

1. Data: 2010-04-17 05:04:56

Temat: Re: Jeden z continuum
Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"LOLek" <m...@t...pl>
news:hqait5$rq4$1@news.net.icm.edu.pl...
> "Erol" <e...@b...pl>

> To sztywniaki z lekka pedałowate, daj spokój, niech się sami liżą po fiutach. Tylko
dlaczego
> potrzebują do tego publiczności i to do tego paranoików?
> Tyle pytań...

Idea jest prosta i czytelna:
emergencja to wiatr dziejowy wymiatający głupotę:
im ma większy zasięg - tym więcej głupoty wydmucha.
A teraz posłuchaj emrgencji filozoficznej:
Jeśli na grupie pl.sci.filozofia będą sami obłąkańcy bełkoczący
o swoich urojeniach - to emergencją jest taki tekst, który wyjaśnia
czym i dlaczego ludzie tworzą urojenia
Jeśli na grupie pl.sci.psychologia będą same zwierzątka emocjonalne
bełkoczące o swoich narcystycznych i egoistycznych chcicach
i popędach - to emergencją jest taki tekst, który opisuje to stado,
w którym liczy się wyłącznie to co "pod siebie" (ksobność).
Jeśli na grupie pl.rec.paranoja będą sami żyjący chwilą konsumpcjoniści
bełkoczący o swoich doznaniach z pogranicza snu i narkotycznej jawy,
- to emergencją jest taki tekst, który opisuje czym jest paranoja, stan
umysłu człowieka, który zgubił wartości.
Jeśli nic z tego nie zrozumiałeś - to nie przejmuj się:
to dowód, że należysz do demokratycznej większości... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,prp,psp
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

2. Data: 2010-04-17 05:59:36

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli nic z tego nie zrozumiałeś - to nie przejmuj się:
> to dowód, że należysz do demokratycznej większości... :)

czy już kiedyś Ci mówiłam, że Cię uwielbiam?

kiwiko

3. Data: 2010-04-17 08:29:51

Od: LOLek <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> [...]
> Jeśli nic z tego nie zrozumiałeś - to nie przejmuj się:
> to dowód, że należysz do demokratycznej większości... :)

Nadal sztywniaku (lub dzieciaku) nie widzisz wcale nie subtelnej różnicy
pomiędzy małymi skrótami definiującymi charakter grupy - "sci", "soc"
lub "rec".
Poza tym nadmierny crossposting który tu uprawiacie zgodnie z netykietą
(jeżeli wiesz co to takiego)jest uznawany za spamowanie i powinien być
zgłoszony do abuse odpowiedniego operatora - nie zrobię tego bo dla mnie
jesteś kundlem szczekającym na przejeżdżającą karawanę.
Usiądź, wyluzuj się i opowiedz sobie jakiś dowcip którego jeszcze nie
znasz, a potem się po prostu śmiej. "rec" oznacza "recreation", lub też
"re-creation" ;-)
Może na swojej grupie jesteś znany, uznany i ceniony ze względu na
naukowe (science) podejście do swojej dziedziny - chociaż wydaje mi się,
że Twoje "umiłowanie mądrości" jest uczuciem nieodwzajemnionym - jednak
na tej grupie są inne pryncypia, więc zapoznaj się z nimi i ich
przestrzegaj.
Wszystkich na pl.rec.paranoja przepraszam za tak poważny i nie pasujący
do charakteru grupy post - już za karę wychłostałem się już, co niestety
sprawiło mi radość, lecz i z tego powodu jest mi przykro ;-)
Nie odpowiadaj proszę, jeżeli zamierzasz, IMO EOT. Poza tym wrzuciłem
cię już do Killfile'a.
Wszystkich innych użytkowników innych niż prp grup też przepraszam za
ten odosobniony z mojej strony przypadek crosspostu.

4. Data: 2010-04-17 08:51:25

Od: zażółcony <z...@e...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 07:04:56 +0200, Robakks napisał(a):

> Jeśli na grupie pl.sci.filozofia będą sami obłąkańcy bełkoczący
> o swoich urojeniach - to emergencją jest taki tekst, który wyjaśnia
> czym i dlaczego ludzie tworzą urojenia
Nieśmiało bym tu jednak dodał, że z zaburzeniami
paranoicznymi bardzo ściśle wiąże się zjawisko silnej
projekcji. A więc teksty o urojeniach niekoniecznie
muszą być jakąś wielką emergencją, bo mogą być też
efektem projekcji paranoika, jego sposobem tworzenia
dystansu do problemów, 'łapania rzeczywistości'.
Wydaje mi się, że wyznacznikiem jest tu bardziej
przyświecający tekstom cel, motywacje, niż sama
treść. Wydaje mi sie, że jakimś wyznacznikiem rozróżniajacym,
acz bardzo niedoskonałym, jest tu odróżnienie motywacji
których celem i sposobem wyrazu jest atak od motywacji
których celem i sposobem wyrazu jest chęć zrozumienia,
pomocy i złagodzenia.

Na świecie jest mnóstwo najróżniejszych problemów,
nie tylko paranoje :)

--
Redart, co zmienił ksywkę na mniej krwistą

5. Data: 2010-04-17 09:15:00

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"LOLek" <m...@t...pl>

> [...]
Killfile'a.
> Wszystkich innych użytkowników innych niż prp grup też przepraszam za ten

Powyższa wypowiedź to znakomity przykład w jaki sposób SYSTEM
hoduje sobie strażników, by w podzelonych na klatki gettach zamykać
osobno ludzi psychicznie chorych (psychologia), paranoików
(rec.paranoja), obłąkańców (filozofia), fanatyków (matematyka
moderowana)
Żadnych uzgodnień, żadnej współpracy, żadnych wniosków.
Bezwzględnie przestrzegać oszołomskiej instrukcji (tzw. netykieta
opracowana przez słynnych anonimowych wyznawców TM nie
wiadomo skąd), a każdego kto ma inne zdanie lać w pałę.
Posłuchaj automacie: nie każdy jest idiotą dającym się wodzić za nos.
Czy to jest dla Ciebie jasne piesku ogrodnika, co sam nie zje
a drugiemu nie da? :-)
Twoja karawana to zombi zmierzające prosto w przepaść. Wiesz o tym?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

6. Data: 2010-04-17 09:31:33

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <z...@e...onet.pl>

> [...]
> nie tylko paranoje :)
>
> --
> Redart, co zmienił ksywkę na mniej krwistą

Paranoja indukowana (paranoja udzielona, obłęd udzielony
fr. folie a deux) - stan, w którym osoba blisko związana z chorym
zaczyna traktować bezkrytycznie paranoiczne myśli chorego.
Objawy mają tendencję do ustępowania po rozdzieleniu osób
dotkniętych paranoją.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Paranoja_indukowana

Jak widzisz zbiorowe szaleństwo niekoniecznie ma podłoże organicznej
patologii - wystarczy, że grupa podporządkuje się szaleńcowi
narzucającemu normy zachowań. W usenecie przyczynę powszechnej
paranoi upatruję w ślepej wierze psychopatów w zbiór mantr o nazwie
"netykieta" opracowanych przez anonimowych kosiarzy mózgów
zgodnie ze starorzymską zasadą: "dziel i rządź"
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

7. Data: 2010-04-17 15:17:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LOLek" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Robakks pisze:

> Może na swojej grupie jesteś znany, uznany i ceniony ze względu na naukowe
> (science) podejście do swojej dziedziny

Chyba sobie zartujesz - koles stosuje jedna jedyna metode, slowotok i
strumien swobodnych skojarzen. Pospolity idiota. Probuje zdobyc popularnosc
ciaglymi crosspostami, nie przecze, jest coraz szerzej znanym glupkiem.

8. Data: 2010-04-17 15:19:09

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strumien swobodnych skojarzen. Pospolity idiota. Probuje zdobyc
> popularnosc ciaglymi crosspostami, nie przecze, jest coraz szerzej znanym

A rozróżniasz "głupek" od "pasjonat"?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

9. Data: 2010-04-17 15:35:09

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl>
> [...]

swobodnych
> skojarzen. Pospolity idiota. Probuje zdobyc popularnosc ciaglymi crosspostami, nie

hehe Ghostek się odżarł z personalną paplaniną. :-)
Coś Ci napiszę:
Na pl.sci.filozofia kilka dni temu Władysław Ł. przywołał słowo Crank,
które nie ma odpowiednika w języku polskim, a oznacza mniej więcej
szajbus - a szajbus to nie głupek i nie nie fanatyk teoretycznych
samozaprzeczających się religii taki jak TY, który nic innego nie
potrafi poza personalnym trollowaniem. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

10. Data: 2010-04-17 15:48:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 17:19:09 +0200, Chiron napisał(a):

> A rozróżniasz "głupek" od "pasjonat"?

Pasjonat mierzi głupka :-)

PS. Jak patriota chlebojada.

Pozegnanie