Pozegnanie

1. Data: 2010-04-17 04:54:28

Temat: Pozegnanie
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wróciłem. Warszawa, Pałac Prezydencki. Pożegnanie państwa
Kaczyńskich. Właśnie wróciłem z Warszawy. 10 godzin stania, żeby przejść
obok trumien. Proszono, żeby nie przyklękać- szkoda czasu. Potężne tłumy
ludzi.
Co tak naprawdę się stało? Po co ci ludzie tu przyszli? Z kim (czym) tak
naprawdę się żegnają? Co ich porusza?

Jakie macie pomysły?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

2. Data: 2010-04-17 05:05:22

Temat: Re: Pozegnanie
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Chiron
>

> 1. Znaleźć człowieka, z którym można porozmawiać nie wysłuchując banałów,
> konowałów, idiotyzmów cwaniackich, łgarstw, fałszywych zapewnień, tanich
> sprośności lub specjalistycznych bełkotów "fachowca", dla którego branżowe
> wykształcenie plus umiejętność trzymania widelca jest całą jego kulturą,
> kogoś bez płaskostopia mózgowego i bez lizusowskiej mentalności- to
> znaleźć
> skarb.
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to

różne ;)
ale, ale co Ty tam robiłeś?

kiwiko

3. Data: 2010-04-17 05:08:02

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> różne ;)
> ale, ale co Ty tam robiłeś?
>
> kiwiko

To, co inni:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

4. Data: 2010-04-17 05:24:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu>

~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
> [...]
> Co tak naprawdę się stało? Po co ci ludzie tu przyszli? Z kim (czym)
> tak naprawdę się żegnają? Co ich porusza?

Stado lubi "igrzyska" nakręcające emocje - stado żyje chwilą.
To socjologia - psychologia tłumu.
Ciekawostką jest nowy obyczaj przyklękania przed zmarłym,
przed którym za życia nikt nie przyklękał. Jeden prowokator
przyklęka, inni to widzą i maUpują... Nie chcą się odróżniać.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp|apm
http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

5. Data: 2010-04-17 05:34:29

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skarb.
> - Waldemar Łysiak
>
> 2. Jedyna godna rzecz na świecie twórczość. A szczyt twórczości to

aha ;)

kiwiko

6. Data: 2010-04-17 06:29:35

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kaczyńskich. Właśnie wróciłem z Warszawy. 10 godzin stania, żeby przejść
> obok trumien. Proszono, żeby nie przyklękać- szkoda czasu. Potężne tłumy

Do prezydenta Kaczorowskiego oczywiscie nie zajrzales.

7. Data: 2010-04-17 08:02:59

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Do prezydenta Kaczorowskiego oczywiscie nie zajrzales.

Nawiasem, ten prezydent nieźle nadstawiał głowę, aby Chiron mógł dziś
pić "Belvedere" a nie "Stoliczną" ;-)
To jak tam - zajrzałeś czy nie ;-)
vB

8. Data: 2010-04-17 08:52:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 06:54:28 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> ludzi.
> Co tak naprawdę się stało? Po co ci ludzie tu przyszli? Z kim (czym) tak

Tutejsze "pomysły" raczej nie mają reprezentacji tam.

9. Data: 2010-04-17 08:53:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 07:24:55 +0200, Robakks napisał(a):

> Ciekawostką jest nowy obyczaj przyklękania przed zmarłym,
> przed którym za życia nikt nie przyklękał.

To nie jest nowy obyczaj. Przed Kościuszką też klękali. I przed Piłsudskim.
I przed królami.
No ale skontmiałbyśtowiedzieć?

10. Data: 2010-04-17 09:00:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 07:34:29 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> aha ;)

Aby naprawdę wiesz, co to takiego, czy tylko udajesz?

Keskese senior znaczit quo vadis.
Trans-Atlantyk
list otwarty do wajdy
PiS znowu przegina...
Re: ... przepraszam, czy ktoś już wspominał o beatyfikacji ... ?