Poznan ?

1. Data: 2004-07-16 21:20:51

Temat: Poznan ?
Od: "Mihau" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i o zdrowie pytam,

Pytanie do Poznaniakow i bywajacych czesto w stolicy Pyrlandii.
Znajecie jakies interesujace przybytki gatronomiczne w tym miescie?
NIekoniecznie chodzi o jadlo lokalne ale jakies nietuzinkowe - cos naprawde
oryginalnego.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie i porady.

papapapapapapapapa

Mihau

1. Data: 2004-07-17 07:01:11

Temat: Re: Poznan ?
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <0...@n...onet.pl>,
"Mihau" <u...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> oryginalnego.
>
> Bede wdzieczny za wszelkie sugestie i porady.

Byłem w Poznaniu w ostatnich latach dwa razy i to krótko, ale mam po tym
wrażenie, że łatwiej tm znaleźć trattorię niż restaurację z tradycyjną
poznańską kuchnią. To zresztą typowe ostatnio. W zeszłym roku w pewnym
małym zabytkowym miasteczku we Frankonii miałem wieczorem ochotę na
ordynarną Kartoffelsalat i nie mogłem znaleźć knajpy z typowym lokalnym
jedzeniem. W końcu znalazłem taką, gzie dawali takie jedzenie, dość
drogą, a potrawy było takie udziwnione oraz nie było Kartoffelsalat.
Zjadłem to dopiero następnego dnia w barze rybnym Nordsee.

Władysław

1. Data: 2004-07-20 21:00:31

Od: "lisio" <U...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

JChyba Władysławie źle trafiałeś:
http://www.avanti.poznan.pl - Gospoda pod Koziołkami
http://www.mlynskiekolo.pl
U Garnijewiczów ul. Wrocławska 18
www.zagrodabamberska.com.pl

W tych lokalach na pewno znajdziesz elementy kuchni wielkopolskiej więc
zapraszamy serdecznie
--
Pozdro
Lisio