was ist tapioka?

1. Data: 2004-07-17 06:34:04

Temat: was ist tapioka?
Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam! chcialabym się dowiedzieć co można zrobić z tapioką, jakieś pomysły?
mam granulki tapioki i nie wiem jak się za nie zabrać? od razu mówię, że na
puszccce nic na ten temat nie ma? googlanie mnie nie pocieszyło, chodzi o
konkrety!!! będę dźwięczna! mifka

1. Data: 2004-07-17 06:45:12

Temat: Re: was ist tapioka?
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cdahec$qof$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> wrote:

> [...]
> puszccce nic na ten temat nie ma? googlanie mnie nie pocieszyło, chodzi o

A gdzie to dostałaś?
Używa się tego do zagęszczania zup i sosów, do budyniów oraz ze względu
na wysoką kaloryczność i lekkostrawność w odżywianiu chorych.

Władysław

1. Data: 2004-07-17 14:23:37

Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

zamówiłam przez Internet, sklepik wegetariański naturo.pl. dziękuję Ci
bardzo Władku!!!

Poznan ?
Wieprzowina
Zieniaki po cabańsku<jami>