Poznań - spotkanie

1. Data: 2002-11-26 19:02:02

Temat: Poznań - spotkanie
Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Spotkanie odbędzie się w piątek, godzina 19, w kawiarni "Pod Młynkiem"
na ulicy Żydowskiej koło Starego Rynku (spotkamu się od razu na miejscu,
za zimno, żeby teraz stać pod pręgierzem). Jak na razie wiem, że będą
Kasia/mruwa, Beata, Ela i Anna Weronika. Dorota w zależności od postępów
w nauce. Jeśli jeszcze ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt (tu
na grupę lub na priva), żeby w razie czego jakiś większy stolik zaklepać.

Zapraszam serdecznie.

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!
(C)K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-28 15:04:12

Temat: Re: Poznań - spotkanie
Od: "Joanna" <jodo@[cut]tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak mam was poznac?

Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2002-11-28 15:27:35

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> A jak mam was poznac?
>
> Pozdrawiam
> Joanna

Po rozrzuconych na stole gazeta robótkowych chyba będzie najłatwiej.

A będzie nam dość ciasno, będą:
1. ja
2. mruwa
3. Ela
4. Beata
5. Dorota
6. Anna Weronika
7. Monika
8. Joanna

Wygląda na to, że chyba dwa stoliki będzie trzeba zająć.

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346

1. Data: 2002-11-29 06:09:44

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> GG 1830698, ICQ 147879346
> --
> Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!

Witam
Z tego co widze, to nie zmieściałam sie na liście :)))))). Ciekawe dlaczego.
Wprawdzie jeszcze sie slabo przemieszczam, ale ręce mam zdrowe do haftowania.
Nie wiem, czy uda mi sie namówić kogoś aby mnie przywióz, ale postaram sie.
Jezeli nie dotrę, to i tak nie zapominajcie o mnie. Jeszcze żyje i haftuje.
Pozdrawiam cieplutko i byc moze do zobaczenia.
Iwonka Elbląg/Poznań

1. Data: 2002-11-29 10:52:16

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam serdecznie.

Fajnie byloby sie z Wami spotkac, ale na imieniny Andrzejowe do szwagra
wyjezdzam i nic z tego...:-(
Ale zycze milej atmosferki i przyjemnego gawedzenia
Pa
Myszka

1. Data: 2002-11-29 11:24:28

Od: "Joanna" <jodo@[cut]tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety nie dotre,poniewaz sie rozchorowalam. Moze nastepnym razem sie
uda :)

Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2002-11-29 11:44:09

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> Jezeli nie dotrę, to i tak nie zapominajcie o mnie. Jeszcze żyje i haftuje.
> Pozdrawiam cieplutko i byc moze do zobaczenia.

Mea culpa!

My się jeszcze nie znamy, ale Dorota i Beata o Tobie opowiadały i miałam
Poprosić Dorotę o skontaktowanie się z Tobą.... no i zapomniałam :(

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346

1. Data: 2002-11-29 12:41:12

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dzisiejsze spotkanie odbywa sie o 19. Miejsce zarezerwowalam dla 6-8 osob w
drugiej sali - trzeba przejsc obok baru i tak jest wlasnie ta salka :)

Postaram sie dojechac przed 19, ale panie uprzedzilam o tym ze to robotkowe
spotkanie i beda kierowaly zainteresowane do stolika.

--
Pozdrawiam i do zobaczenia wieczorem
Valentine

1. Data: 2002-11-29 13:05:46

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> GG 1830698, ICQ 147879346
> --
> Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!

Nie ma problemu :)
Beatka nie zapomniała o mnie i wysłała mi e-Maila. A poza tym chwilowo jeszcze
godzinkę jestem w pracy wiec sie wprosiłam sama na spotkanko :)). W końcu
wspólny temat i wspólne problemy jednoczą.
Pozdrawiam cieplutko
Może do spotkania :))
Iwonka Elbląg/Poznań

1. Data: 2002-11-29 14:59:10

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> godzinkę jestem w pracy wiec sie wprosiłam sama na spotkanko :)). W końcu
> wspólny temat i wspólne problemy jednoczą.

Niestety dziś się jeszcze nie spotkamy. Moje zdrowie miało na dziś inne
plany...
I dziękuję bardzo Dorocie za przejęcie spraw organizacyjnych. Bawcie się
dobrze.

Mirka
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!
(C)K.T. - starannie opakowana

Misio - wykrój?
Powiesilam swoj pokoj ;)
Patchworkowe tkaniny