Pozytywne oddziaływanie teściowej na młodych i młodych na teścio

1. Data: 2005-04-27 20:05:50

Temat: Pozytywne oddziaływanie teściowej na młodych i młodych na teścio
Od: "baranka1" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Piszę pracę licencjacką na ten temat i chciałabym poznać wasze opinie na ten
temat

Z góry bardzo dziekuje

2. Data: 2005-04-27 20:41:19

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baranka1" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
> Piszę pracę licencjacką na ten temat i chciałabym poznać wasze opinie na
> ten
> temat

Moja koleżanka (8 lat po ślubie) stwierdziła akurat wczoraj, że nie ma
żadnych pozytywnych ;)

Ja nie mam zdania, bo z teściowymi (jedną formalną i jedną "konkubinacką")
miałam za krótki kontakt

pozdr

Monika

3. Data: 2005-04-27 22:25:22

Od: Apimka <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom napisał(a):
> Moja koleżanka (8 lat po ślubie) stwierdziła akurat wczoraj, że nie ma
> żadnych pozytywnych ;)

podobnie ze mna (prawie 8 lat po slubie) chwilowe przeblyski byly ale jednak
nie potrafimy sie dogadac a czasem szkoda :(

--
Ania

4. Data: 2005-04-28 06:54:05

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam wszystkich.
> Piszę pracę licencjacką na ten temat i chciałabym poznać wasze

Nie zanotowano.

> Z góry bardzo dziekuje

Nie dziękuj, bo jak się okaże, że odpowiedzi są dość monotonne i
nieprzystające do założonej tezy, to o kant czegoś taką ankietę
można... Znaczy sama będziesz musiała wymyślić jaki też ten pozytywny
wpływ by mógł być...
;-))

Agnieszka

5. Data: 2005-04-28 06:55:46

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podobnie ze mna (prawie 8 lat po slubie) chwilowe przeblyski byly ale
> jednak
> nie potrafimy sie dogadac a czasem szkoda :(

a juz myslalam, ze tylko ja tych pozytywow nie widze :] (prawie 7 lat po
slubie);
tesciowa sie przydaje jako babcia, ale to raczej nie podchodzi pod temat :))
skrzato

6. Data: 2005-04-28 07:03:21

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

baranka1 wrote:
> Witam wszystkich.
> Piszę pracę licencjacką na ten temat i chciałabym poznać wasze opinie na ten
> temat

Hyby, smialy temat, ciekawe czy promotor(ka) ma fajna tesciowa ;)
Ja jestem z tesciami na przyjacielskiej stopie, ale sila oddzialywania
jest znikoma ze wzgledu na odleglosc przede wszystkim (700 km).
Poza tym moja tesciowa jest z zupelnie innej bajki niz ja, wiec ciezko
chocby znalezc punkty, w ktorych takie oddzialywanie byloby mozliwe.

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

7. Data: 2005-04-28 07:12:15

Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hyby, smialy temat, ciekawe czy promotor(ka) ma fajna tesciowa ;)

albo sama uwaza sie za supe tesciowa :))

> Ja jestem z tesciami na przyjacielskiej stopie, ale sila oddzialywania
> jest znikoma ze wzgledu na odleglosc przede wszystkim (700 km).

no to juz wiesz, skad przyjacielska stopa :)) ja swoja widuje kilka razy w
roku, moj maz moja mame widuje moze 2 razy do roku, uklady sa przyjacielskie
;))

skrzato

8. Data: 2005-04-28 16:31:31

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam wszystkich.
> Piszę pracę licencjacką na ten temat i chciałabym poznać wasze opinie

Jest kilka takich pozytywow - jak Tesciowa (przede wszystkim) w koncu
wyjedzie (wyjdzie) do siebie i przestaje sie wcinac w zycie mlodych -
jaką ulgę młodzi odczuwaja :)
I odwrotnie - moja Tesciowa po jakichs 4 latach mieszkania z nami
zdecydowala sie sprzedac mieszkanie (duze) i zakupic dwa mniejsze,
zebysmy sie nie pozabijali wszyscy - a juz ostatni raz przed smiercia
sie niby przeprowadzala 30 lat temu :)
--
JoAsienka
gg 1489928

9. Data: 2005-04-28 18:50:59

Od: "Kaja Szwarc" <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel.G" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak człowiek popatrzy na te wypowiedzi to wiecie co? Juz mi się
> odechciewa ślubu a to już w czerwcu :P

przecież nie żenisz się z teściową :-))))

--
Elske
http://elske.private.pl

10. Data: 2005-04-28 19:30:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

baranka1 <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Witam wszystkich.
> Piszę pracę licencjacką na ten temat i chciałabym poznać wasze opinie na ten
> temat

Praca o pozytywnym oddziaływaniu teściowej?!

"Kiedy byłem młody, na jarmarkach można było kupić książkę "Wszystko co wiemy
o Heechach". Miała 200 stron, wszystkie puste."

(Tak mi się skojarzyło. Cytat pewnie niedokładny, nie chce mi się po książkę
sięgać.)

JoP

Czym dla Was jest miłosc?
Re: OT - linki do darmowych ebookow, zna ktos??
ankieta : co hamuje decyzje o dziecku ?
OT - linki do darmowych ebookow, zna ktos??
niekochany [dosc dlugie]