Pozytywne wspomnienie komuny :)

1. Data: 2001-04-03 07:42:21

Temat: Re: Pozytywne wspomnienie komuny :)
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3AC8DB12.7860BE7B@poczta.onet.pl...

> [...]
oglaszam

> A ja dzisiaj usłyszałem, że UE sądzi, że w Polsce są przypadki BSE, ale
> cwani Polacy siedzą cicho i Wielcy Unici nie mogą tego udowodnić :))))
>
> sadyl

Zagrywka polityczna i ekonomiczna- wciagajac nas na liste krajow zagrozonych
tymi swinstwami zamykaja nasz eksport - swojego sparszywialego zarcia
sprzedac nie moga, to czemu innym ma byc lepiej.

Swoja droga jakim prawem wciagaja nas na jakies listy - przyjac nie chca,
ale wmawiac to ,czego nie ma to moga, porszywi hipokryci.

Basia

1. Data: 2001-04-03 08:41:45

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> [...]
>
> Swoja droga jakim prawem wciagaja nas na jakies listy - przyjac nie chca,
> ale wmawiac to ,czego nie ma to moga, porszywi hipokryci.

Coz, sa po stronie sily, to sobie z nami pogrywaja.
Prawde mowiac, ostatnimi czasy hasla dotyczace przystapienia do Unii wywoluja we
mnie jedynie agresje. Nieco moze irracjonalna, ale jednak. Mam nadzieje, ze
bedzie jednak referendum. Najchetniej podpisalabym sie wszystkimi konczynami
przeciwko wstapieniu w szeregi tej bandy. A przynajmniej dobrze by bylo odwlec
ten moment na minimum 20 lat. Ech, co z tego, ze idea sluszna... Ale tak to juz
jest z utopijnymi pomyslami...

Zaczyna sie ewidentny OT. :)

1. Data: 2001-04-03 09:26:12

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Mężyńska" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Coz, sa po stronie sily, to sobie z nami pogrywaja.

Ale terz zaczyna okazywac sie, ze ta ich sila, to kolos na glinianych nogach
i jak dobrze pojdzie, to rozpadnie sie to g. i nie bedzie gdzie wstepowac.

. . Mam nadzieje, ze
> bedzie jednak referendum

Tez mam taka nadzieje, ale jakie juz koszta Polska poniosla, nie tylko
materialne, tego nikt nie cofnie nawet jesli wynik bedzie oznaczal NIE,
kolejny raz przypomina sie przyslowie : madry Polak po szkodzie............

Najchetniej podpisalabym sie wszystkimi konczynami
> przeciwko wstapieniu w szeregi tej bandy.

Najlepiej jaskrawym kolorem.

Czemu nie wezmiemy przykladu z takiej Szwajcarii, ktora kolejny raz w
referendum wypowiedziala zdecydowane NIE, ale nasze wladze................
szkoda slow.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-03 10:47:46

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:
> .byl rok 1978

Mniej więcej w tym czasie (na pewno jeszcze za Gierka) w Bydgoszczy
wprowadzili tytułem eksperymentu _samoobsługową_ sprzedaż mleka w
niedzielę.
Wyglądało to tak: powieśili przed niektórymi sklepami skrzyneczki,
troche przypominające skrzynki pocztowe, ale z dziurą z góry (jak w
urnach).
Rano przyjeżdżał Star i wystawiali na chodnik skrzynki z mlekiem.
Jak można się domyślać: eksperyment się nie udał i skrzynki zlikwidowali
gdzieś po miesiącu.
Może ludzie po prostu nie domyślali się, że cos trzeba było do nich
wrzucać :))
A pod koniec lat 80-tych ciepło wspominam zwyczaj przywozenia mleka, do
sklepiku na ówczesnego Hibnera we Wrzeszczu, dużo przed jego otwarciem -
jak się wracało z imprezy, było śiweże mleczko.
Klne się, że zazwyczaj uczciwie zostawiałem pieniądze - chyba, że
wszystko wcześniej poszło "przelewem" :))

ach, łezka w oku..

sadyl

1. Data: 2001-04-03 11:44:46

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Klne się, że zazwyczaj uczciwie zostawiałem pieniądze - chyba, że
> wszystko wcześniej poszło "przelewem" :))
>
> sadyl

Taaak? A ile zostawiałeś? :)

Mnie to mleko w butelkach zawsze śmierdziało.
Przynajmniej w Tychach.

Pozdrowienia. Krzysztof.

1. Data: 2001-04-03 18:18:11

Temat: Re: Pozytywne wspomnienie komuny :)/Obyczaje
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:
> [...]
> gdzieś po miesiącu.
> Może ludzie po prostu nie domyślali się, że cos trzeba było do nich

U nas w Kaliforni ludzie stawiaja skrzynki z pomaranczami i cytrynami na
chodniku przed domem, z napisem: "Owoce za darmo. Prosze nie brac skrzynki."

W innych Stanach widzialam stoly przed wjazdem na male farmy, na ktorych
staly kosze z pomidorami, ogorkami, jablkami, itd., obok sloik z
pieniedzmi, i napis: "Kazda sztuka 25 centow. Wydaj sobie reszte."
Takiego rodzaju staroswieckie poczucie honoru wzrusza mnie do lez.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-04-03 20:13:30

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

W Hol. mozna w ten sposob naciac sobie kwiatow, ile sie podoba, i wrzucic
jakis datek do skrzyneczki na rogu pola. Ciekawe jak dlugo taka skarbonka
ustalaby w POlsce...
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-04-04 02:39:29

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.....[cut] ... [cut]....
> Mnie to mleko w butelkach zawsze śmierdziało.
> Przynajmniej w Tychach.
>
> Pozdrowienia. Krzysztof.

Krzysiek odczep sie od Tychow.
W latach 60tych mleko ktore dostarczano tam pod drzwi "prenumeratorow"
pochodzilo prosto od krow,ktore pasly sie w Bieruniu i okolicy
(tzn nie bylo pasteryzowane i traktowane chemia)i po dwoch dniach zbierala
sie na nim smietana (a nie jak pozniej- smierdzacy kozuszek).
Czy wachales kiedykolwiek mleko zaraz po "udoju" ? tez smierdzi co?...
..ale to juz jest poglad monarchistow i rozpieszczonych bachorow ;0))

Pozdrowienia
Marek,glodny...

1. Data: 2001-04-04 06:02:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Apr 2001 22:13:30 +0200, "Danka"
<d...@z...nl> wrote:

> [...]
>jakis datek do skrzyneczki na rogu pola. Ciekawe jak dlugo taka skarbonka

czy masz na mysl to, ze ludzie by nie wrzucali pieniedzy, czy
ktos by ukradl skrzyneczke
Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-04-04 07:39:52

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal...

> czy masz na mysl to, ze ludzie by nie wrzucali pieniedzy, czy
> ktos by ukradl skrzyneczke

Krysiu!
I jedno i drugie...

--