Praca ON w Polsce po 1 maja

1. Data: 2004-07-29 20:02:01

Temat: Praca ON w Polsce po 1 maja
Od: "Pokrzywa" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałam wątek o udowodnieniu podwyższonych kosztów zatrudnienia Onów
Czy zdajecie sobie sprawę, ze to skandal naruszajacy prawa człowieka
-nie chcemy łaski
-chcemy pracować
-nie zawsze nadązamy
-chroni nas wyrównawcza dopłata do pensji, żeby pracodawcy chciało sie wybrać
On-a a nie super sprawną nieletnią blondyne z wieloletnim doświadczeniem...
-teraz w wyniku bałaganu pracodawca ma zwiekszone obowiazki i 0 rekompensaty
sa łaskawe oko
-pracodawca co gorsza, musi udowodnić, ze jesteśmy gorsi w pracy, psujemy
zespoły sprawnych... teraz, w obliczu wyscigu szczurów -bo inaczej musi oddać
zaliczke na nas do góry czyli nigdzie
- dla Państwa pracujący ON jest tańszy mimo dopłaty do stanowiska niz żebrzacy
ON bezrobotny
-czyli, gdyby uzdrowić to głupie prawo w Unii i u nas - nie musielibysmy
udowadniać że jesteśmy beznadziejni w pracy
-ciągle nie widzę partnera do dyskusji ze strony ON-ów w parlamencie i rzadzie
- popatzryć ponad własny nos -czy to tak trudno????????????
pokrzywa
pokłuta i poparzona przez życie
bo pracujaca ponad siły
(ta głupia ambicja On-ów i brak umiejętnosci negocjacji)

2. Data: 2004-07-29 23:52:02

Temat: Re: Praca ON w Polsce po 1 maja
Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[... blablabla]
> -czyli, gdyby uzdrowić to głupie prawo w Unii i u nas - nie musielibysmy
> udowadniać że jesteśmy beznadziejni w pracy
[... blablabla]

Pokrzywo dlaczego wziełas to tak do siebie?
Jestem ON. Nie czuje, że jestem beznadziejny w pracy.
Czuje, że jestem "the best". Radzę sobie.
Po co pracodawcy który ma od dawna windę
w swoim wieżowcu i gotowe podjazdy dofinansowywać
pracę osób na wózkach? Aby za te pieniądze kupił
sobie nowego Mercedesa?

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

3. Data: 2004-07-30 07:32:49

Od: "Raczek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Brałem udział w tej dyskusji o dofinansowaniu gdyż jestem ON pracuję w ZPChR
i orientuję się w temacie.
Zgadzam się z Mr.FX za bardzo bierzesz to do siebie. Mam 39 lat od 5 roku
zycia jestem ON, od 16 lat pracuję z tego 10 na otwartym rynku pracy od 6
lat pracuję w ZPChR - ale to tylko przypadek że pracuję w ZPChR. Moje
umiejętności pozwalają na pracę na otwartym rynku, ale gdybym ich nie miał
musiałbym pracować w innej branży gdzie prawdopodobnie moja wydajność byłaby
niższa niż osoby pełnosprawnej.
Osoby niepełnosprawne muszą być świadome pewnych rzeczy, że jest się
niepełnosprawnym i nie da się tego zmienić, oraz że w pewnych warunkach
pracowych ich wydajnośc jest niższa niż osoby pełnosprawnej (może też być
odwrotnie:-). Jeżeli pewne firmy przyjmują na siebie obowiązek pomocy w
zatrudnieniu ON i dostają za to pieniądze i to niemałe to powinny sie z tego
rozliczyć.
W tej chwili największy szum w tej sprawie robią firmy które zatrudniając ON
wykorzystywały dofinansowania do swoich celów a nie do reahabilitacji i
pomocy ON. Oni dostaną najwięcej po kieszeni. Moje próby symulacji dla
różnych firm pozwalają stwierdzić że i tak na tym zarobią - oczywiście
mniej. Ich stwierdzenia, że będa musieli zatrudniać ON dla "idei" są bardzo
przesadzone.

Podaję jeszcze raz namiar na raport NIK o wynikach kontroli w ZPChR:
http://www.nik.gov.pl/polski.html -->Wyniki kontroli --> Informacja o
wynikach kontroli funkcjonowania zakładów pracy chronionej zajmujących się
ochroną mienia i dozorem
(Nr ewid. 5/2004) warto to przeczytać dowiecie sie jak firmy "POMAGAJĄ" ON.

Na koniec mam pytanie do pracujących z ZPChR jak u was wygląda pomoc dla ON
z Zakładowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych - co otrzymaliście w przeciagu
np. ostatnich 3 lat albo czego nie udało wam sie uzyskać.

Darek

4. Data: 2004-07-30 07:46:35

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-07-30 10:20:13

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno od przyszlego roku ma nie byc PFRON-u. Wtedy skoncza sie problemy z
dzieleniem pieniedzy dla ON.

Leszek :)

6. Data: 2004-07-30 12:00:07

Od: "Delta" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podobno od przyszlego roku ma nie byc PFRON-u. Wtedy skoncza sie problemy
> dzieleniem pieniedzy dla ON.

Wtedy to się dopiero zaczną!!!. Zresztą i tak koncepcja jest taka, żeby
pieniądze rozdzielało Ministerstwo Polityki Społecznej i jakiś nowy
departament co w efekcie skończy siętylko zmianą nazwy. Gorzej jeśli te
pieniądze spłyną do samorządów, wtedy to już możemy wszyscy zapomnieć o
wsparciu.

Delta

7. Data: 2004-08-02 07:36:39

Od: "hidalgo" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pokrzywa <u...@g...pl> napisał(a):

ad> -nie zawsze nadązamy
> -chroni nas wyrównawcza dopłata do pensji, żeby pracodawcy chciało sie
wybrać nas;teraz w wyniku bałaganu pracodawca ma zwiekszone obowiazki i 0
rekompensaty
no własnie, to dotyczy 1 i 2, bo po 15 lutym trzeba oddać nieudokumentowaną
nadwyżkę
TEŻ PYTAM JAK
> gdyby uzdrowić to głupie prawo w Unii i u nas - nie musielibysmy
> udowadniać że jesteśmy beznadziejni w pracy
PROSZĘ TYCH, KTÓRZY MAJĄ POMYSŁ JAK OCHRONIĆ PRZED WYLANIEM ON-Y Z I i II
grupą -to jest pytanie na teraz
INNY PROBLEM
NOWA USTAWA DLA ONÓW -BĘDZIE GORZEJ, RÓBMY COŚ, SEJM KLEPNIE POZA NASZYMI
PLECAMI

8. Data: 2004-08-03 20:15:32

Od: "pokrzywa" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem On od prawie 50 lat
pracowałam na otwartym rynku przez kilkanaście lat, teraz w zpch, bo nie mam
już sił
> -chroni nas wyrównawcza dopłata do pensji, żeby pracodawcy chciało sie
wybrać -ale juz nie chroni, bo po 1 maja wywróciło się do góry nogami
> -pracodawca co gorsza, musi udowodnić, ze jesteśmy gorsi w pracy, psujemy
> zespoły sprawnych... teraz, w obliczu wyscigu szczurów -bo inaczej musi
oddać zaliczkę...to oznacza zwolnienie z pracy
na stronie NIK artykuł o zpch zniknął http://www.nik.gov.pl/polski.html
CZY WIDZICIE SZANSĘ PRACY DLA ON-ów, KTÓRZY JUŻ NIE MAJĄ SIŁY NA WYSCIG
SZCZURÓW I BYCIE THE BEST ?
a z drugiej strony -też mam dosyć tych krwiopijców czyli naszych "dobrych
pracodawców"
może macie jakiś pomysł na rok 2005?

Nigdy juz nie bedziesz sam
Re: po amputacji nóg
Samotnosc osob niepelnosprawnych
MEYRA W CZĘSTOCHOWIE...GDZIE?
Szukam Osób noszących tak jak ja aparaty słuchowe.