Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie

1. Data: 2009-08-04 23:31:49

Temat: Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moj szef prosil mnie, abym znalazl mu ludzi do pracy podobnych do
mnie
od razu pomyslalem o Was moi przyjaciele.
Praca polega na zbieraniu / kwesturze pieniedzy do wiaderka na ulicy
na rzecz organizacji charytatywnej dla osob niepelnosprawnych.
Dobrze by bylo aby osoba chetna do takiej pracy: swobodnie
poslugiwala sie jezykiem angielskim, byla dowcipna i energiczna,
nie bala nawiazywac sie kontaktow interpersonalnych.
Mile widziani niepelnosprawni sportowcy.
Wiecej informacji pod moim adresem emailowym: i...@v...pl

Jednego czego zaluje, ze tyle lat stracilem bezpowrotnie w Polsce i
kolejna smutna refleksja, ze moja ojczyzna Polska to kraj dla
masochistow...

Pozdrawiam Piotr

Kocham swojego burmistrza Borisa Johnsona