Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie

1. Data: 2009-08-04 23:09:12

Temat: Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moj szef prosil mnie, abym znalazl mu ludzi do pracy podobnych do mnie
od razu pomyslalem o Was moi przyjaciele.
Praca polega na zbieraniu / kwesturze pieniedzy do wiaderka na ulicy
na rzecz organizacji charytatywnej dla osob niepelnosprawnych.
Dobrze by bylo aby chetny do takiej pracy: osob a swobodnie
poslugiwala sie jezykiem angielskim, byla dowcipna i energiczna,
nie bala nawiazywac sie kontaktow interpersonalnych.
Milev wiedziani niepelnosprawni sportowcy,
Wiecej informacji pod moim adresem emailowym: i...@v...pl

Jednego czego zaluje, ze tyle lat stracilem bezpowrotnie w Polsce i
kolejna smutna refleksja, ze moja ojczyzna Polska to kraj dla
masochistow...

Pozdrawiam Piotr

1. Kocham swojego burmistrza Borisa Johnsona

2. Data: 2009-08-05 15:03:52

Temat: Re: Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.08.2009 01:09, użytkowniczka/użytkownik interpio napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
> na rzecz organizacji charytatywnej dla osob niepelnosprawnych.

> Milev wiedziani niepelnosprawni sportowcy,

Mogę pomarudzić?

1. No nie jest to super oferta dla ambitnych - rozumiem, że wózek po prostu działa
lepiej na kieszenie darczyńców :-)

2. Sportowcy do zbierania kasy do skarbonek, brawo :-)

A miało być tak pięknie :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2009-08-05 16:19:57

Od: Yacho <yacho1984@[googlemail].com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze:

> [...]
> prostu działa lepiej na kieszenie darczyńców :-)
>
> 2. Sportowcy do zbierania kasy do skarbonek, brawo :-)

Ale w londku to się nazywa Praca :P

--
Jacek

4. Data: 2009-08-05 17:06:55

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.08.2009 18:19, użytkowniczka/użytkownik Yacho napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> Ale w londku to się nazywa Praca :P

no niby tak :-)

Przypomina się mi scena z Misia:
Londyn - nie ma takiego miasta - jest Lądek Zdrój :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2009-08-05 17:59:53

Od: "Pan Bolek" <p...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

A ja powiem tak :
zadna_praca_nie_hańbi

Bolek

6. Data: 2009-08-05 18:58:58

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.08.2009 19:59, użytkowniczka/użytkownik Pan Bolek napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> A ja powiem tak :
> zadna_praca_nie_hańbi

Też prawda - ale - skoro tam jest taki miód - i proponuję robotę na ulicy w
charakterze kwestora "na wózek" (o jaki biedny kaleka).

Wybacz - ale raju mi to nie przypomina :)
Fakt - zarobki o niebo wyższe, ale czy to taki miód?

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2009-08-05 19:17:16

Od: Piotr M <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny dyskutant(ka) grupy pl.soc.inwalidzi , Jacek Kruszniewski
napisał(a)

> A miało być tak pięknie :)

Witaj Jacku
A mnie się przypomina stwierdzenie Pana Adama o upadku x konia i będzie to
bolesny i niestety się sprawdza

--
Piotr:)

8. Data: 2009-08-05 19:23:25

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-08-2009 o 17:03:52 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> 1. No nie jest to super oferta dla ambitnych - rozumiem, że wózek po
> prostu działa lepiej na kieszenie darczyńców :-)
>
> 2. Sportowcy do zbierania kasy do skarbonek, brawo :-)
>
> A miało być tak pięknie :)

Nie wiem o czym mówisz - czy w Polsce ktokolwiek wrzuci do skarbonki
funta? Przecież taki funt, to z pięć złotych! Więc nie marudź! A poza tym
może pożyczają fajne wózki? Z takimi kolorowymi osłonami na szprychy na
przykład...

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

9. Data: 2009-08-05 19:24:04

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-08-2009 o 19:59:53 Pan Bolek <p...@p...de> napisał(a):

> A ja powiem tak :
> zadna_praca_nie_hanbi

Chyba że słabo płatna

10. Data: 2009-08-05 19:24:57

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-08-2009 o 21:17:16 Piotr M <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> napisał(a)

> Witaj Jacku
> A mnie się przypomina stwierdzenie Pana Adama o upadku x konia i

To jeszcze nie teraz, za szybko by to było.

Za rok, dwa.

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
Dofinansowanie rehabilitacji.
Aparaty ortopedyczne Warszawa - gdzie ?
miejsca parkingowe dla ON
jaki proggram