Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie

następny post »
From: interpio <i...@d...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Praca dla aktywnych wozkowiczow w Londynie
Date: Tue, 4 Aug 2009 16:09:12 -0700 (PDT)

Witam
Moj szef prosil mnie, abym znalazl mu ludzi do pracy podobnych do mnie
od razu pomyslalem o Was moi przyjaciele.
Praca polega na zbieraniu / kwesturze pieniedzy do wiaderka na ulicy
na rzecz organizacji charytatywnej dla osob niepelnosprawnych.
Dobrze by bylo aby chetny do takiej pracy: osob a swobodnie
poslugiwala sie jezykiem angielskim, byla dowcipna i energiczna,
nie bala nawiazywac sie kontaktow interpersonalnych.
Milev wiedziani niepelnosprawni sportowcy,
Wiecej informacji pod moim adresem emailowym: i...@v...pl

Jednego czego zaluje, ze tyle lat stracilem bezpowrotnie w Polsce i
kolejna smutna refleksja, ze moja ojczyzna Polska to kraj dla
masochistow...

Pozdrawiam Piotr

1. Kocham swojego burmistrza Borisa Johnsona

05.08 Jacek Kruszniewski
05.08 Yacho
05.08 Jacek Kruszniewski
05.08 Pan Bolek
05.08 Jacek Kruszniewski
05.08 Piotr M
05.08 Adam Pietrasiewicz
05.08 Adam Pietrasiewicz
05.08 Adam Pietrasiewicz
05.08 Jacek Kruszniewski
05.08 Piotr M
05.08 interpio
06.08 interpio
06.08 El Nuevo Vidente
06.08 Jacek Kruszniewski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla