Praca magisterska

From: "Arrakis" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Praca magisterska
Date: Sat, 23 Feb 2002 21:04:44 +0100
Sender: c...@p...onet.pl@gw1.katowice.msk.pl

Witam!!!

Nie jestem raczej nowa na grupie (subskrybuję ją już kilka miesięcy), nie
odzywam się jednak zbyt często z braku czasu itd.

Mam pytanie: gdzie w internecie można znaleźć opublikowane prace mgr z
psychologii?
Wszystkim, którzy mają zamiar napisać teraz co o mnie sądzą i jak to będę
namiętnie spisywać polecam długi spacer lub sen- i nie będę angażować się w
żadne jałowe dyskusje.
Reszta niech czyta dalej ;)

Otóż, choć mam przed sobą jeszcze dwa i pół roku, wpadam w panikę myśląc o
swojej pracy: kompletnie nie potrafię wymyślić tematu, nie wiem na ile
powienien być szczegółowy, a przede wszystkim: nogi się pode mną uginają,
gdy słyszę słowa typu: metodologia (choć to jeszcze ujdzie), statystyka czy
psychometria, dla których to dyscyplin naukowych nie widzę w mojej pracy
zastosowania... ;)

Proszę o odpowiedź osoby trzeźwo myślące, które zdają sobie sprawę z tego,
że niekoniecznie nauczyć dziecko pływać to wrzucić je na głęboką wodę i
zostawić samemu sobie. Może mieć tylko jedną szansę.
Z góry dziękuję

Arrakis