Re: Praca magisterska

Data: 2002-02-25 09:33:49
Temat: Re: Praca magisterska
Od: "Arrakis" <a...@w...pl>

I o to mi właśnie chodziło! :) Poszerzenie horyzontów! (to również do Saszy
;) Niektóre rzeczy nie przyszłyby mi pewnie do głowy, teraz trochę poczytam
i zobaczę jak to wszystko wygląga (obym miała co czytać!).
Do tej pory miałam tylko jedne zajęcia z sądowej, i to organizacyjne, więc
zbyt wielu rzeczy się nie dowiedziałam. Strasznie za to wciągnął mnie temat
o zeznaniach osób chorych psychicznie (to właśnie te prace, które powstają),
no i analiza zeznań w ogóle (osób starszych, dzieci). Nie wiem jeszcze, jak
to wypadnie w praktyce, ale narazie mi się podoba :). Przemyślałam sobie to
wszystko i doszłam do wniosku, że najbardziej chyba chciałabym w pracy
połączyć psychologię sądową z kliniczną (właściwie ta specjalizacja jest
kliniczno- sądowa, ale z podanej literatury widać, że klinicznej to tam ni w
ząb). Trochę się to wiąże też z proseminarium, które wybrałam- przemoc w
rodzinie.
Czy ktoś może wrócić jeszcze do tego przykładu z 10-cioma pracami o
alkoholizmie? Jestem ciekawa odpowiedzi.

Dziękuję wszystkim i nie zamierzam przestać pytać ;)
Arrakis