Re: Praca magisterska

Data: 2002-02-25 15:11:24
Temat: Re: Praca magisterska
Od: "Sasza" <o...@g...pl>

"Arrakis" <a...@w...pl> wrote in message
news:a5d0if$o5t$1@news.onet.pl...
> Tak prawdę mówiąc, to nie wiem, bo niby jak? ;)
> Jeśli chodzi o religię- to znasz jakąś literaturę na ten temat?

na temat religii czy psychologii :-) Poza tym opisy ksiazkowe sa
bazwartosciowe jezeli sie samemu do pewnych przemyslen nie dojdzie to dzieki
temu lepiej mozna wiedze ksiazkowa zrozumiec...i cos dodac od siebie zamiast
przepisywac czyjes przemyslenia

=> A pozostałe sprawy- czy tam jest w ogóle miejsce dla psychologa??? W
którym
=> miejscu? (Pytam poważnie :)

duze jest miejsce i ponoc mozna tez pozniej kase niezla zarabiac jezeli sie
stanie ekspertem od wyciagania z sekt bo rodzice dzieci pozniej duze
pieniadze placa kiedy sie dowiedza ze ich dziecko jest w sekcie od ponad 2
lat a oni o tym nie wiedzieli bo przez caly czas zarabiali duze
pieniadze....zreszta nawet slyszalem ze ten pan , chwilowo wylecialo mi z
glowy, promotor pana Leppera od public relations tez sie takim czyms zajmuje
....bo to trzeba miec odpowiednie podejscie do dziecka aby mu sie same oczy
otworzyly i pozniej leczyc go z tego przeszlego prania mozgu, kiedy matryca
emocjonalna jest rozchwiana