Praca usprawiedliwia

41. Data: 2007-12-21 10:09:03

Temat: Re: Praca usprawiedliwia
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:fkg303$lu4$1@atlantis.news.tpi.pl...

W tak krótkim czasie mozna tylko obwędzić - w środku bedzie surowa, chyba,
że będziesz gotować w Wiliją, wtedy po 2 godziny dziennie rano i wieczorem w
zimnym dymie powinno dać efekt. Możesz razem wędzić kiełbasę, boczek,
żeberka, słoninę - kiełbasę, boczek i słoninę można zawekować - doskonały
produkt na bigos, kapuśniak, fasolową czy grochówkę.

42. Data: 2007-12-21 10:09:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Dec 2007 11:01:34 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> W zimnym dymie!

A tak, wiem! Uzyskuje sie wtedy wyrób bardzo trwały. Też będziemy takie
robić, ale w cieplejszej porze roku. Teraz ma być szynka do szybkiego
użycia, więc chyba powędzimy ze 4-5 godzin, średnio. No i zależnie od
wielkości, bo wyszło 6 różnej wielkości szynek. Różnie piszą w książkach,
chyba zdecydujemy się na jednego autora i już, a potem to już oczywiście
własne doświadczenie.
Zatem udaję sie do sąsiada, aby pilnować, coby panowie za szybko się nie...
uwędzili ;-P

--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

43. Data: 2007-12-21 10:53:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> własne doświadczenie.
> Zatem udaję sie do sąsiada, aby pilnować, coby panowie za szybko się

NTG pizdo pierdolona.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

44. Data: 2007-12-21 15:09:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Dec 2007 11:09:06 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> własne doświadczenie.
> Zatem udaję sie do sąsiada, aby pilnować, coby panowie za szybko się nie...

Zdaje mnie sie, że wędzenie w męskim towarzystwie... wciąąąąąga...
:-D

45. Data: 2007-12-21 15:20:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje mnie sie, że wędzenie w męskim towarzystwie... wciąąąąąga...

Trudno później odróżnić kiełbasę od ............. kaszanki...

46. Data: 2007-12-21 15:23:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Dec 2007 16:20:55 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> Trudno później odróżnić kiełbasę od ............. kaszanki...

A odkąd to wędzi się kaszankę? To jeszcze odróżniam :-D
Idę znowu - jeszcze 6 godzin. Zajrzę tu w międzyczasie ;-)

47. Data: 2007-12-21 15:28:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A odkąd to wędzi się kaszankę?
A czy ja pisałem o wędzeniu, czy o wciąganiu?

48. Data: 2007-12-21 17:48:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Dec 2007 16:28:33 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> A czy ja pisałem o wędzeniu, czy o wciąganiu?

Ja - o wędzeniu ;-)
PS. Trochę nam się kiełbasa przypiekła, w końcowej fazie dym był za ciepły
- wyszła prawie "polska pieczona", ale bardzo smaczna :-D
Szynki OK.
Jak mówiłam - na Wielkanoc powtórka, albo i wcześniej, bo trzeba wprawy
nabrać. Nie ma to jak własne próby.
PS. "Uwędziłam" się zdrowo - w głowie mi się kręci.
PS. Boszczo też był, pierwszy wyrób pobłogosławił, dyspensy od postu
piątkowego udzielił, pęto ciepłej kielbasy zjadł - a ja dostałam od niego
piękną szlachetną jodełkę (została od dekorowania kościoła) aż do sufitu, a
conto przyszłych poczęstunków :-)

49. Data: 2007-12-22 13:30:08

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Znaczy - ze dziecko zmusilo rodzicow do rezygnacji z niektorych
> przyjemnosci? Trudno - trzeba na nowo ustalic priorytety.
> Bo jak nie to pozostaje bezmyslne siedzienie przed TV przez
> sobote i niedziele.

chodzi o to, co już tu ktoś napisał - żeby wyżywić towarzystwo
bardzo często obydwoje rodziców muszą pracować. ciężko pogodzić
wychowanie z pracą - w grę wchodzą tylko weekendy. nie mówię, że
nie da się wychowywać - ale jest ciężko.

--
http://blues.krotko.mowiac.patrz.pl

Stirlitz, już ósma!

Kto dzi? pamięta ich nazwiska?