Pralka ARDO...!?

1. Data: 2007-10-24 16:54:09

Temat: Pralka ARDO...!?
Od: "Andrew" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie czym sie różni pralka Ardo TL120 L od Ardo TL 120 LN , bo tej
drógiej za nic nie moge znaleźć w necie....podobno jakaś nowość...
A może ktoś wie gdzie można o tej drógiej coś poczytać.!?

z góry dzięki
...Andrzej

2. Data: 2007-11-06 12:27:10

Temat: Re: Pralka ARDO...!?
Od: " " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrew <a...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> drógiej za nic nie moge znaleźć w necie....podobno jakaś nowość...
> A może ktoś wie gdzie można o tej drógiej coś poczytać.!?

A wiec ja osobiscie odradzam zakup wszelkiego typu pralek firmy "ARDO". Wiem
ze swojego doswiadczenia i z opinii pracownikow tej ze firmy ze nawet sam
producent daje zywotnosc takiej pralce max 3 lata co w moim przypadku i z
reszta nie tylko sie sprawdzilo. serwis i owszem dziala fajnie ale koszta
naprawy tragedia. Uslyszalam powiedzenie w serwisie : " kto ma w domu firme
ARDO do serwisu biega hardo" pozdrawiam

3. Data: 2007-11-06 12:55:15

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.11.2007, o godzinie 13.27.10, na pl.rec.dom,
c...@W...gazeta.pl napisał(a):

> [...]
> naprawy tragedia. Uslyszalam powiedzenie w serwisie : " kto ma w domu firme

6 lat pracy. Jedna wizyta w serwisie.
Nadal czekam aż się rozpadnie na moich oczach.

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2007-11-06 12:57:42

Od: cheetah <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@W...gazeta.pl pisze:

> [...]
> producent daje zywotnosc takiej pralce max 3 lata co w moim przypadku i z

Ja mam Tl400 (chyba) i już 10 rok działa. Co prawda jest cała
skorodowana (już po dwóch latach zaczęła korodować) ale jeszcze pierze.
Ale też nie polecam ARDO.

ile za remont ?
Zmywarka Bosh
Jaki specyfik do mycia skórzanej tapicerki?
Re: jak pozbyc sie pajakow?
Wanna asymetryczna Koło / Pool-Spa