Wanna asymetryczna Koło / Pool-Spa

1. Data: 2007-10-23 19:51:22

Temat: Wanna asymetryczna Koło / Pool-Spa
Od: Robert <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Rozważam kupno wanny akrylowej asymetrycznej pomiędzy dwoma:

KOŁO "GEO" 140cm,
POOL-SPA "Luna" 140cm (model bez hydromasażu)

Jakie są Wasze opinie? Którą firmę powinienem wybrać ?

Robert

2. Data: 2007-10-24 08:30:23

Temat: Re: Wanna asymetryczna Koło / Pool-Spa
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robert pisze:

> KOŁO "GEO" 140cm,
> POOL-SPA "Luna" 140cm (model bez hydromasażu)
>
> Jakie są Wasze opinie? Którą firmę powinienem wybrać ?

Zorientuj się najpierw, jakie są terminy oczekiwania na te wanny, chyba
że nie zależy Ci na czasie. Ja sobie chciałam kupić wannę z Koła
Clarissa i jak się okazało, że musiałbym na nią czekać minimum 6
tygodni, to mi się odechciało. Z tymi asymetrycznymi w ogóle jest
problem, żeby kupić, więc zamów sobie z wyprzedzeniem.

Pozdrawiam
Ewa

przedpokojo-kuchnia lub kuchnio-przedpokój
Cicha bateria naścienna
pracuje w sypialni ... ;0
fazowanie płytek
stolarze z Brackiej