Pralka Bosch Maxx 4 - prośba o pomoc

1. Data: 2007-11-08 10:58:27

Temat: Pralka Bosch Maxx 4 - prośba o pomoc
Od: "G&G" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

Właśnie pralka odmówiła posłuszeństwa.
Objaw:
po rozpoczęciu programu pralka pobiera wodę ale bęben nie rusza
(słychać przekaźnik od czasu do czasu, ale nic więcej)
Odpompowanie wody działa.
Raz ustawiłem na wirowanie i bęben ruszył, poczas nabierania prędkości słychać
było jakieś trzaski, ale potem znów nie chciał kręcić ...
Czy tam są jakieś szczotki, które mogły się np wytrzeć? (pralka ma 7 latek)
Jeśli tak, to jak się do nich dobrać najwygodniej?
Może ktoś posiada jakąś dokumentację serwisową do tego modelu? - będę wdzięczny.

absolwent(małpa)vp(kropka)pl

Z góry dziękuję.
Grzegorz

2. Data: 2007-11-08 14:18:36

Temat: Re: Pralka Bosch Maxx 4 - prośba o pomoc
Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

G&G <z...@m...pl> napisał(a):

> Witam serdecznie,
>
> Właśnie pralka odmówiła posłuszeństwa.
> Objaw:
> po rozpoczęciu programu pralka pobiera wodę ale bęben nie rusza

Silnik zużyty.
Należy:
1 Przetoczyć komutator.
2 Wymienić łożyska 6202 C3 (koniecznie markowe, np FAG)
3 Założyć nowe - oryginalne szczotki , lub zamienniki o zbliżonej jakości.
Muszą być _koniecznie dwuwarstwowe_. Jednowarstwowe nie nadają się !!!
4 Dotrzeć szczotki na małych obrotach specjalną do tego celu osełką.
I pralka robi kolejne 2500 prań.

3. Data: 2007-11-09 06:17:21

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer napisał(a):

> [...]
> 2 Wymienić łożyska 6202 C3 (koniecznie markowe, np FAG)
> 3 Założyć nowe - oryginalne szczotki , lub zamienniki o zbliżonej jakości.

A tak z ciekawosci... ile taka przyjemność kosztuje??

Marg

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

4. Data: 2007-11-09 06:37:41

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

marg <m...@m...pl> napisał(a):

> A tak z ciekawosci... ile taka przyjemność kosztuje??

U mnie całkowity koszt usługi (2 razy trzeba przyjechać do klienta) w tym
konkretnym modelu wynosi 180,- Gwarancja na piśmie 2 lata.

Wstępne sprawdzenie dewelopera.
Czy mogę kocioł CO podpiąc wężami elastycznymi
elewacja zewnetrzna jeszcze w tym roku?
nieszczelne nowe okna
Szafy