Pralka Indesit szybsze otwieranie drzwi

1. Data: 2006-02-11 19:18:21

Temat: Pralka Indesit szybsze otwieranie drzwi
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pralkę Indesit WG D 934 T. Po skończeniu programu trzeba czekać pół
godziny zanim puści blokada otwarcia drzwi (no może krócej ale i tak mnie
.......bierze, jak czekam).
Czy jest jakiś sposób na skrócenie tego czasu? Ewnetualnie na likwidację tej
blokady?

Jacek

2. Data: 2006-02-12 09:58:53

Temat: Re: Pralka Indesit szybsze otwieranie drzwi
Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał:
> [...]
> .......bierze, jak czekam).
> Czy jest jakiś sposób na skrócenie tego czasu? Ewnetualnie na likwidację

Kiedyś dawno jak miałem pierwszą ARDO ładowaną od góry to zanim się
otworzyła schodziło wieki całe. No i wymyśliłem zlikwidowanie blokady.
Wziąłem i Dremelkiem wypiłpwałem ząbek blokady w otworze, gdzie wchodzi
bolec od klapy. Blokadę usunąłem tak, że można było w każdej chwili otworzyć
klapę, bęben i dorzucić cos tam o czum się zapomniało.
Zlikwidowałem samą blokadę ale zabezpieczenie wyłączające obwód
uruchamiający silnik działało jak trzeba. Otworzenie głównej klapy zawsze
powodowało zatrzymanie bębna. Pralka miała pod kalpą jeszcze jedno
zamknięcie, więc mozna było prać z otwartą pierwszą klapą, oczywiscie ze
szczoteczką do zębów umieszczoną w miejscu bolca.
Teraz mam Electroluxa i otwiera się dość szybko, kiedy bęben po wirowaniu
rozłoży zbite ciuchy i tylko wyczai sobie pozycje "drzwiczkami do góry".
W ARDO drzwiczki zawsze były na dole :( Mam jeszcze ich lodówke (z tych
pierwszych) z wadą i blacha pod farbą koroduje na maxa, ich pralki też
korodowały baaardzo!
ARDO to szit i zdecydowanie nie polecam

Ja tak zrobiłem ale nie powinno się tego robić, bo to i utrata gwarancji za
przeróbki i może to być niezbyt bezpieczne jeśli nie zrobi się tego z
głową...

P.

Pralka Siemens WXSP1241
mikrofala - raz jeszcze