Pralka Whirpool AWG 680 - jak rozebrać?

1. Data: 2003-12-05 12:30:14

Temat: Pralka Whirpool AWG 680 - jak rozebrać?
Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem w praniu jakąś śrubę. I bęben się kolebie na boki.

Jeżeli ktoś nie pamięta symbolu pralki, zgrubny opis wyglądu:
pralka z klapą u góry, trzy pokrętła (program, temp., obroty),
jeden przycisk (1/2 prania).

Pralka ma odkręcane ścianki boczne (jak w niektórych obudowach
PC-tów), tyle że odkręcenie śrub na tylnej ściance nic nie daje.
Więcej, konstrukcja pralki (widoczna od środka, koło bębna u góry)
uniemożliwia przesunięcie ścianki do tyłu.
I nie wiem - przegapiłem jakąś śrubę? Trzeba najpierw zdjąć górną
część obudowy (jak?)? Przewrócić pralkę i przesunąć ściankę w dół
pralki (sprawdzałem przechylając - nie da się, chyba że trzeba
jeszcze coś odkręcić/przesunąć/nacisnąć).

Zanim zacznę sprowadzać odległy serwis do jednej śrubki
(lub "fachowców" uczących się na mojej pralce), albo zabierać
się do tego z młotkiem i dłutem ;) wolę najpierw zapytać.

pozdr. - JJ

PS: A może są jakieś serwisówki w sieci (nie znalazłem)?

1. Data: 2003-12-05 14:21:31

Temat: Re: Pralka Whirpool AWG 680 - jak rozebrać?
Od: "mj" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek J." <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdr. - JJ
>
> PS: A może są jakieś serwisówki w sieci (nie znalazłem)?

U gory sa plastikowe kolki . podnies plastikowa obudowe znajdujaca sie u
gory ( tam gdzie sa przyciski i te na ktorych spoczywa pokrywa).Jak je
podniesiesz bedziesz mogl zdjac blache z kolkow.
Jeszcze musisz zdjac w przedniej czesci na dole plastikowa oslonke i tam
jest jedna srobka - odkrec i chyba jest rowniez kolek , ale nie pamietam na
100%.
Mialem takie same objawy i tak samo jak Ty bawilem sie w Slodowego.Tylko ,ze
u mnie nie bylo zadnej srubki w bebnie.I dziwie sie ,ze w Twoim sie taka
znalazla. Przeciez beben jest zamkniety, wiec....
U mnie pomoglo reczne ustawienie bebna i do dzis gra i buczy ....

mj

1. Data: 2003-12-05 14:22:01

Od: "Peter" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W bebnie i zbiornku nie ma prawa znalezc sie zadna srubka , to musi byc
ciało obce
A telepotanie bebna to lozyska.
Jezeli masz na mysli beben , a nie zbiornik

1. Data: 2003-12-05 15:46:24

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek J. <n...@p...com> napisał(a):

> [...]
> pralki (sprawdzałem przechylając - nie da się, chyba że trzeba
> jeszcze coś odkręcić/przesunąć/nacisnąć).

Jest jeszcze jedna śróbka z przodu na dole pod plastykową
listwą. Tak jak już ktoś napisał w środku nie ma żadnych
śróbek. Zanim rozłożysz ją na kawałki to napisz w miarę
dokładnie jakie są objawy uszkodzenia.

1. Data: 2003-12-05 17:12:55

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> listwą. Tak jak już ktoś napisał w środku nie ma żadnych
> śróbek. Zanim rozłożysz ją na kawałki to napisz w miarę

LITOSCI - "śrubka" !!!!!!!!!

--

Leszek Grelak - Lesio5
"Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

[poznań] poddasze
Pralka - tańsza - jaka ?
materac Sueno Minor
Amika - plyta z piekarnikiem
Farby Hirsch-pol - macie jakieś doświadczenia ?