Pralka Wiatka.

1. Data: 2005-06-21 18:40:55

Temat: Pralka Wiatka.
Od: "Monisia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

niestety moja pralka Wiakta zaczela szwankowac.
Zaczela cieknac oraz po praniu woda nie odplywa???
Co moze byc przyczyna lub co moge sprawdzic przed wezwaniem mechanika.

KaSinA

2. Data: 2005-06-21 18:46:46

Temat: Re: Pralka Wiatka.
Od: "JacekP" <j...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisia" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> niestety moja pralka Wiakta zaczela szwankowac.
> Zaczela cieknac oraz po praniu woda nie odplywa???
> Co moze byc przyczyna lub co moge sprawdzic przed wezwaniem mechanika.

witam
pierwsza rzecz to sprawdz filter
jak zatkany to pomka nie da rady wypompowac wody

pozdrooo
Jacek

3. Data: 2005-06-22 21:05:09

Od: "MaW" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zaczela cieknac oraz po praniu woda nie odplywa???
> Co moze byc przyczyna lub co moge sprawdzic przed wezwaniem mechanika.

Jesli zaczeła cieknąć to mozesz co najwyzej odkrecic filtr, przeczyscic i
zakrecic. Jesli nadal bedzie ciekła i nie odpompowywała to mechanik :-(
prawdopodobnie pompa do wymiany
MaW

zamki elektroniczne (zblizeniowe)
kanalizacja
Senator czy komandor??
pralka Gorenje WA 63121
Wąż odpływowy do pralki i dziwny kanał odpływowy