Pralka dla 5-osobowej rodziny

1. Data: 2006-07-26 11:54:36

Temat: Pralka dla 5-osobowej rodziny
Od: "Mirek" <mireklak@interia_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W najbliższym czasie muszę zakupić pralkę. Niestety mamy baardzo małą
łazienkę wobec czego bardzo wskazana jest wersja ładowana od góry.

- pref. producenci: Bosch, Siemens i Whirlpool (chyba że ktoś poleci coś
lepszego)
- cena: do 1800 PLN
- będzie dość mocno ekploatowana (rodzina 5 osobowa w tym 3 małych dzieci)
- bardzo ważne aby była ekonomiczna

Prosze o rade - co warto wybrać, na co zwrócic uwagę?

Modele ładowane od góry które pozostały dla mnie na placu boju (inne
propozycje oczywiście mile widziane):

WHIRLPOOL AWE 9725 - 1666 zł

WHIRLPOOL AWE 8725 - 1598 zł

SIEMENS WP12T350BY - 1736 zł

SIEMENS WP 10R150PL - 1440 zł

BOSCH WOT 20350BY - 1625 zł

Ceny z www.agdexpert.pl

Mirek

2. Data: 2006-07-27 12:02:50

Temat: Re: Pralka dla 5-osobowej rodziny
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek <mireklak@interia_nospam_.pl> napisał(a):

> W najbliższym czasie muszę zakupić pralkę.

Nie Ta Grupa. -> pl.rec.dom

--
JoP

3. Data: 2006-07-28 09:50:44

Od: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nie Ta Grupa. -> pl.rec.dom
> --
> JoP

Racja, choć w temacie postu jest słowo "rodzina" ;)
Od lat jestem wierny firmie Bosh :)

J.

4. Data: 2006-07-28 13:58:45

Od: "Monika" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Racja, choć w temacie postu jest słowo "rodzina" ;)
> Od lat jestem wierny firmie Bosh :)
>

> J.

A ja polecam LG :

LG WD-10170TD - pralka wsad 7 kg
opis mozna tu o niej przeczytac:
http://www.max24.pl/sklep/?a=sklep.view&p=LG_WD-1017
0TD&produkt=424&last=sklep&kategoria=50&start=0&orde
r=p&dir=a&f=LG&pF=&pT=

Nie jest ona mała ale zawsze można zainstalowac pralke pod blatem kuchennym
jesli jest oczywiście na to miejsce. U nas w domu sprawdza się doskonale

Pozdrawiam

Monika

5. Data: 2006-08-08 08:23:13

Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

AEG ok 2000 pln ale szukaj zrobionej w Niemczech
mam gigantyczne ilości prania
5 osobowa rodzina i.... 3 koty
pierze jak szatan już 6 rok
pozdr.
ula

6. Data: 2006-08-08 10:46:10

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulla" <u...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> AEG ok 2000 pln ale szukaj zrobionej w Niemczech
> mam gigantyczne ilości prania
> 5 osobowa rodzina i.... 3 koty
> pierze jak szatan już 6 rok

Pierze... koty? Tylko musisz wtedy wyłączyć wirowanie, bo już stary baca odkrył,
że kota można prać, ale nie wolno wykręcać...

7. Data: 2006-08-08 10:50:16

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *locke* napisał(a),a było to tak:

> Pierze... koty? Tylko musisz wtedy wyłączyć wirowanie, bo już stary baca odkrył,
> że kota można prać, ale nie wolno wykręcać...

Ty się śmiej. Dwa tygodnie temu mojej ciątki kot zaginął. 3 dni go nie
było. Przy włączeniu pralki zauważyła, że zguba legowisko sobie zrobił we
wnętrzu

-Agnieszka-

8. Data: 2006-08-08 10:51:36

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *chomik* napisał(a),a było to tak:

> ciątki

ciotki

-Agnieszka-

9. Data: 2006-08-08 10:54:12

Od: "locke" <l...@p...wiggin.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik" <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> napisał w wiadomości

> Ty się śmiej. Dwa tygodnie temu mojej ciątki kot zaginął. 3 dni go nie
> było. Przy włączeniu pralki zauważyła, że zguba legowisko sobie zrobił we
> wnętrzu

Ale chyba ZANIM włożyła pranie, zajrzała do środka?

10. Data: 2006-08-08 10:56:40

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *locke* napisał(a),a było to tak:

> Ale chyba ZANIM włożyła pranie, zajrzała do środka?

Nie zajrzała, ale zdąrzyła wyjąć go przed napuszczeniem wody. Jak sama
twierdzi zadziałał szósty zmysł ;-)

-Agnieszka-

[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek
3Miasto - spotkaniowo