Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne

1. Data: 2006-07-24 14:11:59

Temat: Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

[Przepraszam za rozwalenie wątku, nie mogę zmienić czytnika.]

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To pewnie nie jesteś reprezentatywnym przedstawicielem grupy bezdzietnych.
> Ale przeciętnie to wygląda inaczej.

No OK, ale co to ma wspólnego z moimi podatkami i składkami na ZUS? W
szczególności, żebyśmy nie zgubili meritum - z postulowanym dołożeniem mi
karnego podatku/składki/dowolnego innego obciążenia na okoliczność
pasożytnictwa na cudzych dzieciach?

Pozdrawiam
H. (już nawet nie będę pytać, czym kafelkują swoje łazienki i do czyjego
wora wrzucają kasę za widokówki i lody na deptaku ci dzietni)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

2. Data: 2006-07-24 14:24:27

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> [...]
> H. (już nawet nie będę pytać, czym kafelkują swoje łazienki i do czyjego
> wora wrzucają kasę za widokówki i lody na deptaku ci dzietni)

Chodzi o to że ludzie pracujący, którzy posiadają dziecko z reguły sami
finansują za pośrednictwem podatków jego edukację i szczepienia. To się
mniej więcej bilansuje z VATu za to wszystko co dziecku się kupuje,
zwłaszcza że wbrew pozorom te pieniądze z budżetu nie są takie wielkie.
Jeśli są jakieś dzieci, które korzystają z Twoich podatków to te z
rodzin patologicznych. Niestety nie sądzę abyś coś z tego miała na stare
lata i stąd z konieczności będziesz musiała pasożytować na moich dzieciach.
Adam

3. Data: 2006-07-24 14:32:50

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z reguły sami finansują za pośrednictwem podatków jego edukację
> i szczepienia. To się mniej więcej bilansuje z VATu za to wszystko

No OK. W takim razie wszelkie świadczenia na rzecz mojej emerytalnej osoby
finansują się również, tym bardziej, że w moich wydatkach większy udział
mają rzeczy obciążone wyższą stawką VAT.

> [...]
> rodzin patologicznych. Niestety nie sądzę abyś coś z tego miała na stare
> lata i stąd z konieczności będziesz musiała pasożytować na moich

Będę się upierać przy tezie, że na Twoch dzieciach będą pasożytować te
patologiczne.

Pozdrawiam
H. (jak by to było pięknie, jakby mi tak ktoś w tabelce - o, tyle obywatel
spożytkował przed wejściem w wiek produkcyjny, tyle wypracował, tyle się
przeznacza na jego zaopatrzenie w okresie poprodukcyjnym...)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

4. Data: 2006-07-24 14:39:04

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> Będę się upierać przy tezie, że na Twoch dzieciach będą pasożytować te
> patologiczne.

Też. Ale ich przynajmniej teoretycznie da się zmusić do zamiatania ulic.

> [...]
> obywatel spożytkował przed wejściem w wiek produkcyjny, tyle wypracował,
> tyle się przeznacza na jego zaopatrzenie w okresie poprodukcyjnym...)

Czy to by coś zmieniło w Twoich życiowych planach ?
Adam

5. Data: 2006-07-24 15:19:51

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Też.

Przede wszystkim (choć raczej nie wyłącznie).

> [...] Czy to by coś zmieniło w Twoich życiowych planach ?

W planach - nie, o ile rozważamy wyłącznie kwestię reprodukcji, a nie na
przykład programu stypendialnego dla młodych przedsiębiorczych. Natomiast
być może - w zależności od zawartości poszczególnych rubryczek - w
poglądach, co dość bezpośredni przekłada się na patrzy wyżej.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

6. Data: 2006-07-24 20:57:16

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Natomiast być może - w zależności od zawartości poszczególnych rubryczek
> - w poglądach, co dość bezpośredni przekłada się na patrzy wyżej.

Immanentną cechą "młodych przedsiębiorczych" jest to, że oni sobie
doskonale radzą i bez programów stypendialnych. Jak już tak strasznie Ci
się nie chce reprodukować, a mimo to masz ochotę na wygodne i
niepasozytnicze życie na starość, to pomyśl raczej nad jakimś funduszem
typu seed capital dla technologii biomedycznych.

Adam

Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Co najmocniej cementuje związek
3Miasto - spotkaniowo
krew z zęba, dziąsła?
dziecko a sztuka walki