Pralka do zabudowy. Dylematy.

1. Data: 2013-05-13 11:07:02

Temat: Pralka do zabudowy. Dylematy.
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to ma jakiś sens?
Z reguły zaleca się by drzwiczki były uchylone. Da się to jakoś pogodzić jeśli są też
zewnętrzne drzwi (od szafki)?
I jak z wymianą urządzenia? Czy jest jakiś standard odnośnie rozmiaru czy później
trzeba szukać jakiś konkretnrych modeli i mieć szczęście by nowy egzemplarz zmieścił
się w miejscu po starym?

Jan Koval

2. Data: 2013-05-13 18:07:52

Temat: Re: Pralka do zabudowy. Dylematy.
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 13 May 2013 11:07:02 +0200 osobnik zwany Jan Koval
napisał:

> Czy to ma jakiś sens?
> Z reguły zaleca się by drzwiczki były uchylone.

żeby nie zgniło? to już raczej nieaktualne

> [...]
> Czy jest jakiś standard odnośnie rozmiaru czy później trzeba szukać
> jakiś konkretnrych modeli i mieć szczęście by nowy egzemplarz zmieścił

podobnie jak wszystkie urządzenia AGD rozmiary są zestandaryzowane.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

Kapsułki do prania- czy dobrze zrozumiałem instrukcję
smieci.
Jak ugryźć Solidny Dom?
Bosch WLX 2027 FPL warto ?
Cheap Gucci shoes Gucci Jackets Gucci Jeans Gucci Handbags Gucci sunglass Gucci wallets Gucci belts www.Buy-Good-Goods.com