Pralki 1500 obrotów-czy to dobry zakup?

1. Data: 2004-05-05 13:48:12

Temat: Pralki 1500 obrotów-czy to dobry zakup?
Od: "luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis zobaczylem pralke Indesit 1500 obrotow.Nie mialem pojecia ze takie
sa.Jakie macie z takimi doswiadczenia? Czy w ogole jest sens miec wtedy
pralke z suszarka? A jak takie oborty wplywaja na tkaniny?podobno jednak je
niszcza.
prosze o rady
dzieki!

1. Data: 2004-05-05 15:20:47

Temat: Re: Pralki 1500 obrotów-czy to dobry zakup?
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"luka" <4...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> sa.Jakie macie z takimi doswiadczenia? Czy w ogole jest sens miec wtedy
> pralke z suszarka? A jak takie oborty wplywaja na tkaniny?podobno jednak

Co do ilości obrotów to wydaje mi się, że nie ma sensu przepłacać
niepotrzebnie. Ja kupiłem pralkę 1200 obrotów i uzywam tylko 900 i to już w
zupełnosci wystarcza. A co do suszarki, to miałem kiedyś pralkę Boscha z
suszarką i mi osobiscie nie przypadła do guntu. Jeśli suszysz do końca to
wszystkie rzeczy masz tak pogniecione, ze potem czeka ciężka przeprawa z
żelazkiem. Ja mam ciepło i sucho w domu i pranie wysycha bardzo szybko i nie
ma problemów z prasowaniem. Dla mnie zbędny gadżet.

1. Data: 2004-05-05 19:32:03

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" napisał w wiadomości:

> Co do ilości obrotów to wydaje mi się, że nie ma sensu przepłacać
> niepotrzebnie. Ja kupiłem pralkę 1200 obrotów i uzywam tylko 900 i to już

Dokladnie. 1000 obr/min w zupelnosci wystarczy.
Pzdr.

1. Data: 2004-05-07 17:47:45

Od: "Elżbieta Mosek" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez jestem zdania ze 800/1000 obrotow to az nadto. Jezeli nie lubisz
prasowac to taka pralka na nic ci sie nie przyda. Poza tym co na takich
obrowach wirowac- bielizne-beda strzepy to trzech praniach, a wszytsko inne
bedzie BARDZO pogniecone. Szczerze, ja wole wirowac na mniejszych orotach,
ale rowno rozlozyc na suszarce i czesc rzeczy nie musze prasowac-czego nie
znosze :)

--
Elżbieta Mosek
507 738 655

1. Data: 2004-05-27 21:42:47

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Co do ilości obrotów to wydaje mi się, że nie ma sensu przepłacać
> niepotrzebnie. Ja kupiłem pralkę 1200 obrotów i uzywam tylko 900 i to już
ja uzywam 1600 np do dzinsow czy poscieli a pozniej suszarke...

> suszarką i mi osobiscie nie przypadła do guntu. Jeśli suszysz do końca to
> wszystkie rzeczy masz tak pogniecione, ze potem czeka ciężka przeprawa z

ale glupoty opowiadasz:-( uzywam suszarki do kazdego prania i od kiedy uzwam
suszari to zelazko sie kurzy chyba ze trzeba przeprasowac kanty na rekawach
koszul

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-05-28 05:54:48

Od: "Grzegorz Kłos" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta Mosek <e...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> ale rowno rozlozyc na suszarce i czesc rzeczy nie musze prasowac-czego nie

a ja mam odmienne zdanie.
pościel i ręczniki wiruję z prędkością 1400 obr/min i wcale nie mam ani
strzępów ani pogniecionych po wirowaniu.
Pościel i ręczniki jak rozumiem, powinno prasować się zawsze.

jak w każdym tego typu przypadku rzecz gustu i oczekiwań

pozdrawiam

bankroot

1. Data: 2004-05-28 13:37:43

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Indesit 1500 obr? Bez jaj.
To tak jakby ktoś w Polonezie podrasował silnik do 150 KM.
Pralki o takich obrotach można kupować dopiero od Zanussiego w zwyż.

1. Data: 2004-05-28 13:43:48

Od: "bankroot" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer <z...@g...pl> napisał(a):

> Indesit 1500 obr? Bez jaj.
> To tak jakby ktoś w Polonezie podrasował silnik do 150 KM.
> Pralki o takich obrotach można kupować dopiero od Zanussiego w zwyż.

dlaczego bez jaj ?
inicjator wątku nie napisał w jakim czasie te 1500 obrotów się odbywa.
Może w 2 minuty ?

bankroot

1. Data: 2004-05-28 14:34:27

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Indesit pralki 1200 obrotowe (już wyżyłowane) przerobił na 1500 mieszając w
elektronice i zmieniając koła pasowe. _Nic więcej_
Przy takich obrotach żartów nie ma. Proszę pamiętac, że siły odśrodkowe
rosną z kwadratem prędości obrotowej.

[głupie pytanie]akrylowa wanna a farba do włosów
Zmywarka BOSCH i filtr ?
pergola i sąsiad - konflikt
płyta ceramiczna - tak se leży?
Re: P&#322;ytki na balkon !!!