płyta ceramiczna - tak se leży?

1. Data: 2004-05-05 08:36:35

Temat: płyta ceramiczna - tak se leży?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwiła podłączenia kuchni - no i wyszła nam jedna
zagwozdka, mianowicie mocowanie płyty. W instrukcji widnieją jakieś
sprężyny, uszczelki, cuda-wianki, ale po pierwsze nic takiego w komplecie
nie było, po drugie sama płyta (bezramkowa, jeśli to ma znaczenie) też nie
wygląda, żeby było jej gdzie to przyczepić. Panowie stolarze twierdzą, że
płytę się po prostu wkłada w otwór, ewentualnie - acz niekoniecznie -
odkleiwszy uprzednio zabezpieczenie z uszczelki samoprzylepnej i
przytwierdziwszy płytę tąż uszczelką do blatu. Panowie raczej z takich
budzących zaufanie, ale wolę się upewnić - czy płyta faktycznie może tak
sobie ni to leżeć, ni to wisieć w otworze blatu?

Z nowej, okropnie przepięknej kuchni pozdrawia
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-05-05 08:44:44

Temat: Re: płyta ceramiczna - tak se leży?
Od: Marcin Sławicz <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c7a920$lrn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> budzących zaufanie, ale wolę się upewnić - czy płyta faktycznie może tak
> sobie ni to leżeć, ni to wisieć w otworze blatu?

Moja miała taśmę samoprzylepną wzdłuż (chyba) dwóch krawędzi. Płyta sobie
leży w otworze, a taśma zabezpiecza przed przesuwaniem płyty (bo wycinany
otwór w blacie zwykle jest trochę nadmiarowy). Taśma jest na tyle solidna,
że pewnie byłby kłopot z odklejeniem płyty.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2004-05-05 08:50:12

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Sławicz" <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c7a9hv$j3a$1@news.onet.pl...
> [...] taśma zabezpiecza przed przesuwaniem płyty (bo wycinany
> otwór w blacie zwykle jest trochę nadmiarowy). Taśma jest na
> tyle solidna, że pewnie byłby kłopot z odklejeniem płyty.

I pewnie właśnie dlatego stolarz mi odradzał przyklejanie. Płyta siedzi w
otworze jak przymurowana i ani drgnie, niepokoiło mnie tylko, że cały ciężar
(plus ewentualne gary, też dobre parę kilo) "wisi" na kilkucentrymetrowym
obrzeżu bez żadnego wsparcia z boków i od spodu.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-05-05 08:55:18

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukała:

> Z nowej, okropnie przepięknej kuchni pozdrawia

Zdjęcia!

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-05-05 09:02:01

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...] Zdjęcia!

Będą, słowo :) (a co, będę się bezwstydnie chwalić). Tylko przykręcę lampki
i baterię.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-05-05 09:02:08

Od: Marcin Sławicz <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (plus ewentualne gary, też dobre parę kilo) "wisi" na kilkucentrymetrowym
> obrzeżu bez żadnego wsparcia z boków i od spodu.

Tym się akurat nie przejmuj - tak ma być.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2004-05-05 09:16:51

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marvin" <_...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...] Spoko.[...]

No to czuję się uspokojona, dziękuję Wam :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-05-05 09:16:58

Od: "Marvin" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:c7a9vg$okt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> (plus ewentualne gary, też dobre parę kilo) "wisi" na kilkucentrymetrowym
> obrzeżu bez żadnego wsparcia z boków i od spodu.

Spoko. U mnie też płyta siedzi luzem w blacie bez śrubowania. No chyba ze
planujesz w kotle dla batalionu wojska gotować na 4-fajerach naraz.
M.

1. Data: 2004-05-05 10:57:28

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> writes:

> [...]
> tylko, że cały ciężar (plus ewentualne gary, też dobre parę kilo)
> "wisi" na kilkucentrymetrowym obrzeżu bez żadnego wsparcia z boków i

Zlewozmywaki tez tak wisza i dobrze.

MJ

1. Data: 2004-05-05 11:13:26

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Zlewozmywaki tez tak wisza i dobrze.

Tyż prowda. Chociaż zlewozmywak raczej rzadko musi wytrzymać obciążenie
równe łącznej masie garnka z zupą (parę kilo), garnka z mięsem (parę kilo),
garnka z ziemniakami (parę kilo) i płyty samej w sobie (też parę kilo). Ale
jak mówicie, że tak jest dobrze, to ja Wam wierzę :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Re: P&#322;ytki na balkon !!!