Prawda jest zbędna.

1. Data: 2003-05-02 22:02:48

Temat: Prawda jest zbędna.
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawda jest zbędna. Tak zdecydował autorytet. W zamian dał Ci
prawa, zasady, obyczaje, recepty. Tylko stosować. Nic to, że to
substytuty podszyte utylitaryzmem, zarozumialstwem, albo nawet
kłamstwem, ale za to nie trzeba się wysilać. Ok, może i uwierają,
ale wiesz już, że można je sprytnie rozluźniać. Widzisz jak
autorytet nauczył Cię sprytu? Sprytnie, nieprawdaż?
Ja jednak wolałbym, aby wszyscy byli mądrzy. To ideał, wiem,
ale jaki piękny, no nie?

Pozdrawiam
Marek

PS
Powtarzam, bo mi się mój tekst podoba,:) a przedtem mi coś
nie wyszło, ale bez crosspostowania.
Porządnie rozwałkowany temat:
http://www.psf.org.pl/article.php?sid=120

A to dla tych, którym się nie chce tego przeczytać ;)
http://natmeeting.free.fr/spiritwalk/zik/As Above, So Below (Y. Malmsteen).mp3
http://mattmax.free.fr/Data/Dream Theater - Fly Me To The Glass Moon.mp3

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-05-02 23:44:07

Temat: Re: Prawda jest zbędna.
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kruzel" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> autorytet nauczył Cię sprytu? Sprytnie, nieprawdaż?
> Ja jednak wolałbym, aby wszyscy byli mądrzy. To ideał, wiem,

:))

"śmiertelna powaga oznacza zabójczą śmieszność"

1. Data: 2003-05-03 14:23:42

Temat: Re: Re: Prawda jest zbędna.
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 03 May 2003 01:44:07 +0200 "EvaTM" <e...@i...pl>
<b8uvrv$4$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> :))
>
> "śmiertelna powaga oznacza zabójczą śmieszność"

:)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-05-03 17:22:51

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel <h...@g...pl> napisał(a):

> Prawda jest zbędna...
> Pozdrawiam
> Marek

Jeśli masz 'coś', co jest Ci zbędne - podziel się z innymi...

Jeśli to 'coś' to jest Prawda - daj mi ją

Kocham każdą Prawdę

:-)
ksRobak

--

Kto chce rozpoznać mędrca, sam musi być mądry
[Ksenofanes z Kolofonu]

1. Data: 2003-05-03 17:36:35

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" w news:b90ttb$hl$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

> Jeśli masz 'coś', co jest Ci zbędne - podziel się z innymi...

Dac to co jest jeszcze potrzebne... to dopiero sztuka.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-05-03 18:58:24

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 03 May 2003 19:22:51 +0200 "ksRobak" <e...@n...gazeta.pl>
<b90ttb$hl$1@inews.gazeta.pl>:

> Jeśli masz 'coś', co jest Ci zbędne - podziel się z innymi...
>
> Jeśli to 'coś' to jest Prawda - daj mi ją
>
> Kocham każdą Prawdę

Lubię prawdę. Prawda jest fajna, bo taka jest prawdziwa, ale mam jej
tylko troszkę. Dzielenie się prawdą jest jak mnożenie, bo dajesz coś,
a nic nie tracisz. Słyszałem, że wszystko jest względne, ale prawdy
to na pewno nie dotyczy. To prawda, że jest bezwzględna, ale dla
niegodziwców, którzy ją poniewierają, a dla tych, którzy ją w miarę
szanują jest miła.

Pozdrawiam
Marek

--
Tylko kłamstwo się wymyśla. Prawda po prostu jest. [ Jean Cootean ]

1. Data: 2003-05-03 19:00:49

Od: "Edward Robak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg <U...@o...pl> napisał(a):

> Dac to co jest jeszcze potrzebne... to dopiero sztuka.

chwali się że ma zbędną Prawdę
a czy jest ktoś, komu prawda nie jest potrzebna? ;)

ktoś się boi prawdy?

:-)
ksRobak

--
prawda w oczy kole :o)

1. Data: 2003-05-03 19:11:29

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Marek
>

> --
> Tylko kłamstwo się wymyśla. Prawda po prostu jest. [ Jean Cootean ]

hahaha
to to co napisałeś, że "Prawda jest zbędna" to tylko żart... :))))
oj ty, ty żartownisiu ;)

:-)
ksRobak

--
mądrym jest ten, który wie, kiedy zachować spokój
[Eurypides]

1. Data: 2003-05-05 09:48:14

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 03 May 2003 21:11:29 +0200 "h_robak" <h...@o...pl>
<6...@n...onet.pl>:

> to tylko żart... :))))

Jakoś mi nie pasowały uśmieszki. Nasępnym razem opatrzę przypisami.;)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

Psychicznie chory
Prawda jest zbędna.
Wyobraźnia
Casanova, playboy