Prawdziwi patrioci izaury, ikselki

81. Data: 2020-07-12 05:06:55

Temat: Re: Prawdziwi patrioci izaury, ikselki, bluskaje
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-11 20:28, FEniks wrote:

> Chciałoby się napisać "he he", ale w sumie czarny ten humor.
>
> Ewa,

wszyscy czarni, ktorzy bralu udzial w paszkwilu Sekielskiego majom
teczki w IPN, jako 'tw' i nie trzeba wielkiej wyobrazni, by zrozumiec,
ze mogli byc 'zadaniowani' przez swoich oficerow prowadzoncych do akcji
typu: wymacac malolate, albo ministranta.
To samo dotyczy dzisiejszej czynnej agentury...

82. Data: 2020-07-12 05:13:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-11 20:27, FEniks wrote:

> Pod warunkiem że nie z własną córką.
>
> Ewa,

takie wymagania, by tatusiowie poswiecali wiencej uwagi lechtaczkom
wlasnych corek, zaleca siem w niemnieckich szkolach...

https://tysol.pl/a29869--video-Taka-edukacje-seksual
na-szykuja-naszym-dzieciom-WSTRZASAJACE-cytaty-z-nie
mieckiej-broszury

//mniejmy nadzieje, ze wkrotce i niemnieckie spoleczenstwo ocknie siem...!

83. Data: 2020-07-12 05:39:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

---
To wychodzi ze ten nasz tatus i monz za bardzo POztemPOwy byl a za kratki trafil
przez zacofanie naszych sondow i brak swiadomosci aparatu etapu dziejowego, a Dudem
POmyjami lejom bo niewlasciwe barwy nosi jak na tak lewacki POstempek. ;P

84. Data: 2020-07-12 05:51:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Ze źródeł pisemnych?
> "Książę Chang jest wiernie odmalowany na papierze, ale nie odpowie ci, choćbyś nie
wiem jak głośno go wołał" ("Hekiganshu")
> ---
> Zacznij od czego chcesz.
> I nie trzeba Go wolac,
> Szczera mysl wystarczy.
> Zanim zaczniesz zapnij
> pasy, POwaznie radze! ;)

Przestrzegasz, chełpisz się...
A czy umiesz patrzeć na świat Jego oczami?
---
Ty mnie nie pytaj czy POdsumowuj vel oceniaj
ale w KOncu sam POprobuj. Cos ciem wstrzymuje? ;)

Rzecz zaniedbana.
"Jedna jest rzecz na świecie godna ludzkiej pieczy;
Ludzie o wszystkim myślą, prócz tej jednej rzeczy"

85. Data: 2020-07-12 15:45:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 05:13, Ilona pisze:

> [...]
mieckiej-broszury

> //mniejmy nadzieje, ze wkrotce i niemnieckie spoleczenstwo ocknie

Znamienne w tym artykule jest to zdanie:

"Nie podajemy całości ze względu na jej wstrząsających charakter." (cyt
oryg.)

Nie podają też żadnego źródła do niemieckiej wersji. Dlaczego? W obawie
przed drastycznością? - Nie, bo przecież artykuł przeznaczony jest dla
dorosłych. Nie podają źródeł, żeby sobie dorosły człowiek sam nie
wyrobił opinii, nie skonfrontował tego, co piszą, z rzeczywistością i
prawdą. Ale ludziska "nie som takie gupie", jak chcieliby owi autorzy
manipulanci i propagandziści i sami sobie znaleźli. Warto zapoznać się z
przynajmniej jednym komentarzem. Wklejam w całości, bo warto, wypowiedź
zrównoważona i merytoryczna:

Znalazłam obie broszury w PDF w internecie i sobie je przejrzałam ctrl +
f w poszukiwaniu tych cytatów z filmiku. Język niemiecki znam biegle na
wysokim poziomie, posługuję się nim na co dzień, więc nie musiałam
korzystać z wątpliwej jakości translatora.
I. Broszura o dzieciach starszych, pokazywana przez panią w ogóle się
rozmija z tym, co ta kobieta mówi. Mówiąc wprost - panienka kłamie.
1. cytat: Na stronie 27 znajduje się coś kompletnie innego -
stereotypowe role kobiety i mężczyzny w rodzinie. W całym dokumencie
nawet nie pada słowo "łechtaczka". Przy słowie "ojciec" w całej
broszurze nie ma takiego zdania, jak ona twierdzi.
2. cytat: Tego o dotykaniu ojca przez dziecko też nigdzie nie ma.
3. cytat: Wyrwanie z kontekstu dosłownie trzech słów (wkładanie do
waginy) + całkowite przekręcenie wszystkiego wokół. Mowa w broszurze
jest o tym, że dzieciom zdarza się bawić w doktora. Że jest to
naturalne, że dzieci odkrywają swoje ciała - i tu padają przykłady,
m.in. właśnie o "sprawdzaniu, jak głęboka jest pochwa" i nie należy w
takiej sytuacji z impetem wpadać do pokoju, bo to tylko dziecko
nastraszy, wprowadzi w ogromne poczucie winy i może mieć zły wpływ na
jego przyszły rozwój. Wg broszury należy dziecko zawczasu ostrzec, że
takie zabawy mogą się odbywać tylko za zgodą obu stron, bez ostrych
przedmiotów i higienicznie oraz obserwować, czy nie jest to z udziałem
np. o wiele starszego dziecka, które to młodsze wmanipulowuje w tę zabawę.
II. W broszurze o dzieciach młodszych (a więc pani pokazuje jedną
broszurę, a mówi o drugiej, też powinszować) jest jedynie mowa o tym, że
często dla chłopięcych genitaliów wymyślane są różne "śmieszne" czy
"urocze" przezwiska, a o dziewczęcych albo się nie mówi w ogóle, albo
bez czułości/ze wstydem. I to w tym kontekście ojciec (ale i matka!) ma
poświęcać więcej uwagi łechtaczce i waginie córki. Przyznasz, że
kompletnie co innego było tu na myśli;)W tej dla młodszych dzieci jest
też mowa o masturbacji dzięcej, i to w tym kontekście pada zdanie, żeby
dziecku zwrócić uwagę na to, że może się pokaleczyć i odwrócić jego
uwagę innym zajęciem, niż po prostu bez wyjaśnienia zakazywać i znowu
gwałtownie zaskakiwać dziecko przy samej czynności. Fajnie jest
powoływać się na całkowicie poprzekręcane albo nieistniejące cytaty.

Ewa

86. Data: 2020-07-12 15:47:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 05:06, Ilona pisze:

> [...]
> akcji typu: wymacac malolate, albo ministranta.
> To samo dotyczy dzisiejszej czynnej agentury...

Skoro tak, to  agentura sięgnęła w tym środowisku szczytowych stanowisk.
Naprawdę to chciałeś przez to powiedzieć?

Ewa

87. Data: 2020-07-12 15:50:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 15:45, FEniks pisze:

> [...]
> znowu gwałtownie zaskakiwać dziecko przy samej czynności. Fajnie jest
> powoływać się na całkowicie poprzekręcane albo nieistniejące cytaty.

Dodam jeszcze, że mam w Niemczech sporo znajomych, którzy mają dzieci w
wieku przedszkolnym oraz szkolnym i nic im nie wiadomo o tych
"drastycznych praktykach".

Ewa

88. Data: 2020-07-12 15:53:09

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 01:02, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Przestrzegasz, chełpisz się...
> A czy umiesz patrzeć na świat Jego oczami?

Nie sądzę.

Ewa

89. Data: 2020-07-12 15:55:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 08:03, z...@g...com pisze:
> Konkretnie w którym przedszkolu gość w tęczowych gaciach uczył onanizowania się.

Wyłącznie w tym wyobrażonym. A że niektórym myśli krążą tylko wokół
jednego tematu...

Ewa

90. Data: 2020-07-12 15:57:19

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2020 o 05:23, Ilona pisze:

> //se poczytejcie...
>
> https://tysol.pl/a29869--video-Taka-edukacje-seksual
na-szykuja-naszym-dzieciom-WSTRZASAJACE-cytaty-z-nie
mieckiej-broszury

I od razu to:

[...]

antykoncepcja
Mój program polityczny.
BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica